Pokreće Blogger.

[ADVENTIRANJE] Americke palacinke s karameliziranim jabukama


 Adventiranje sam započela prošle godine, a tradiciju planiram nastaviti i u ovoj. Iako neće biti YouTube videa, bit će kratki videi na mom Instagramu u kombinaciji s pripadajućim postom na blogu.


Prvi advent rezervirala sam za jedan jednostavan, ali meni vrlo drag recept. Radi se o američkim palačinkama s karameliziranim jabukama koje su odlična opcija za hladne zimske dane, a ne zahtijevaju puno napora i vremena za pripremu.

Niže možete vidjeti recept, a na linku ga možete skinuti i u pdf-u pa ga isprintati, ili imati spremljeno na laptopu/mobitelu.

Na Instagramu (@classifiedbeauty) možete vidjeti i kratki video posvećen ovim palačinkama.
Ovim putem vas pozivam da me i tamo pratite jer će ovo biti bogati blagdanski mjesec s darivanjima i drugim iznenađenjima, a imate i priliku da pričate sa mnom puno ažurnije, nego ovdje na blogu.

Jako me zanima vaš feedback pa vas molim da mi javite kako vam se sviđa ovakav tip posta. Želim oživjeti blog na način da ponovno uživam u pisanju i smišljanju sadržaja, no za to mi treba i vaša pomoć.
Prošlo je tri godine od osnutka Classified Beauty bloga i jednostavno mislim da je vrijeme za otvaranje novog poglavlja. Moji interesi su se promijenili, uživam u puno više stvari od same kozmetike, a to bih sve htjela dijeliti i s vama. Iako će kozmetika ostati sastavni (i većinski) dio ovoga bloga, okrećem se lifestyle temama. Pisat ću o organizaciji vremena, gadgetima koje koristim, stilskim favoritima...svemu što mi padne taj tren na pamet. Nadam se da ćete me u mom naumu podržati i sa mnom krenuti na novi put.


SKINI RECEPT U PDF-U





Kako vam se svidio post? Pišite mi sve svoje misli, možete i na Instagramu! :)

Nema komentara