Pokreće Blogger.

[WHAT'S NEW?] Douglas Beauty jesenski noviteti


Prije nešto više od mjesec dana bila sam na Douglas Beauty blog dayu gdje su nam predstavljeni noviteti Douglas parfumerija. Nisam znala kakvu vrstu posta napisati pa sam odlučila uvesti novu kategoriju koja će se za sada zvati 'what's new' (ako netko ima prijedlog za neki fora naziv neka javi u komentarima).

Nova kategorija će pokrivati sve novitete na našem tržištu koje ne stignem dovoljno detaljno isprobati za pravu recenziju, već imam nešto malo više od običnih prvih dojmova kroz koje vam mogu predstaviti nove proizvode. U zadnje vrijeme ih je naprosto previše i ne mogu se svakome posvetiti, a o onima kojima mogu i koje uvedem u svoju rutinu ćete čitati u nekim drugim postovima.

No, počnimo jer će ovaj post inače biti beskrajno dug.

1. Četka za feniranje
Douglas je proširio svoju ponudu četki, a u mome vlasništvu nalazi se ona za feniranje. Čim sam je dobila proslijedila sam je mami koja je ekspert u tom području jer nakon svakog pranja kose istu fenira.
Dugo je tražila dobru i kvalitetnu četku po prihvatljivoj cijeni pa je oduševljeno prihvatila ponudu da za mene skupi dojmove o ovoj. Mami se četka jako svidjela i ne namjerava mi je vratiti jer sada lakoćom fenira svoju poludugu kosu jer ova četka jako lako prolazi kroz kosu i ne čupa, a zbog metalnog dijela koji se zagrije fenom jako lako stvara željeni oblik frizure.



2. Aqua Focus Good Night gel maska za lice
Moj prvi susret s noćnom maskom (da, znam, kako sam mogla ovoliko dugo čekati :D) prošao je vrlo dobro. Ima jako zanimljivu jelly teksturu (vraća se u prvobitni oblik nakon što izvadite malo maske) i lako se razmazuje po licu. Jutro nakon nanošenja maske, moja je koža zaglađena i mekana. Nije mi izazvala nikakve nepravilnosti i reakcije na licu, a koristila sam je uglavnom nakon peelinga lica.




3. Clear Focus Purifying Scrub peeling za lice
Ovo je nešto jači peeling za lice s grubljim i većim zrncima namijenjen masnoj i mješovitoj koži. Ja bih ga preporučila masnoj, a mješovitoj isključivo na jako masnim dijelovima jer je dosta agresivan i mogao bi isušiti već suhe dijelove. Učinkovito očisti kožu od mrtvih stanica i pripremi je za nanošenje hranjivih maski (koje su jako poželjne u kombinaciji s ovim peelingom). Ja ga koristim jednom u dva tjedna kada mi je potrebno dublje čišćenje.




4. Heaven Lipstick soft matte effect 1 - Sweety You
Ovo je ruž koji ima na vrhu spužvasti aplikator iz kojeg proizvod izlazi nakon što kliknete gumb na drugom kraju. Ovisno o željenoj pigmentaciji možete gumb kliknuti nekoliko puta prije nanošenja.
Ruž je jako ugodan na usnama i više djeluje kao hidratantni kremasti, nego mat ruž i ne isušuje usne. Stalno mi je u torbi i jako ga često nosim jer mi za njegovo nanošenje nije potrebno ogledalo pa je izuzetno praktičan. Ne naglašava borice na usnama, a trajnost mu je nešto slabija jer se radi o nude nijansi.





5. Silikonska make up spužvica
S ovim se proizvodom nisam pozabavila, ali sam ga uključila u post čisto da imate informaciju da se i on sada nalazi u asortimanu. Silikonskom spužvicom možete nanositi tekuću podlogu i korektor, no ja se za sada držim obične spužvice.



Kako vam se sviđa ovaj tip posta? Što ste zadnje kupili u Douglasu? Koji vas proizvod najviše zanima? Pišite mi! :)

*PR proizvodi

Nema komentara