Pokreće Blogger.

[ESSENCE WEEK] Metal Shock Eyeshadow 04 supernova


Jedan od Essence noviteta su Metal Shock tekuća sjenila, a ujedno su i moj najdraži novitet. U nastavku posta ćete moći pročitati, ali i vidjeti zašto.

Dostupno je nekoliko nijansi (namjeravam se vratiti po još bar jednu), a ona koju sam ja isprobavala je 04 supernova. Tirkizna sa šljokicama za koju sam bila uvjerena da mi se neće svidjeti i da je neću nositi. No, sve se promijenilo kada sam je prvi put nanijela na kapak.

Ovo sjenilo je iznimno pigmentirano i poput koncentrata metalik odsjaja i šljokica, s dodatkom tirkizne boje koja se odlično slaže s toplim smeđim tonovima na oku. Slike vam ne mogu ni predočiti kakav je efekt uživo vidljiv, ali mene izgledom podsjeća na jedan lak za nokte (oni hrapavci s teksturom koji predivno svjetlucaju zbog šljokica).


Potrebno je jako brzo raditi s njim jer se odmah fiksira pa preporučujem da sredite prvo jedan kapak, a zatim drugi jer kada se jednom fiksira - ne mrda nigdje. Nije se uvuklo u borice i trajalo je cijeli dan. Skidam ga dvofaznim odstranjivačem, iako bi se moglo skinuti i običnom micelarnom (natopite blazinicu i malo je duže držite na sjenilu da se ono otopi, isto tako s tvrdokornim maskarama jer ćete tako manje oštetiti okoloočno područje i trepavice).

Ima spužvasti aplikator poput sjajila s kojim je lako rukovati.


Cijena mu je oko 20 kuna za 3.5mL proizvoda.


Sviđa li se vama ovo sjenilo? Jeste li isprobale neko iz ove linije? Koji je vaš najdraži Essence novitet? :)

*PR proizvod

1 komentar

  1. Ja imam nijansu 02 stars and stories i prekrasno je. :) Jednom kad se osuši, ne mrda do skidanja. :)

    OdgovoriIzbriši