Pokreće Blogger.

[UNBOXING+MINI RECENZIJE] Tester Box Srpanj&Kolovoz


 Prije otprilike mjesec dana na moju adresu stigao je Tester Box za srpanj i kolovoz, a kako nisam imala vremena za brzi unboxing odlučila sam isprobati sve full size proizvode iz kutije i napisati vam svoje kratke dojmove u ovom postu.



Da se samo kratko osvrnem na dizajn ove kutije: divna je! Možda meni najljepša do sada jer sam luda za ovim ružičastim pticama koje viđamo po Jadranu, a Monsteru si želim nabaviti već neko vrijeme.




 No, krenimo na proizvode.

1. Schwarzopf GlissFiber therapy regenerator (200 mL, 22.90kn)
Schwarzkopf regeneratore u spreju sam prvi put isprobala kod svoje prijateljice jer ih ona naprosto obožava. I meni su se svidjeli, no kako imam kratku kosu ne koristim previše proizvoda za stiliziranje pa ih nisam kupila. Isprobala sam ovaj novi ljubičasti na mokroj i suhoj kosi (ovaj regenerator se ne ispire) i svidjelo mi se što ne masti i ne otežava kosu, ne sljepljuje ju i divno miriši.
Nemojte očekivati da će ovaj regenerator popraviti strukturu vaše kose, ili pružiti dubinsku njegu jer je baziran na silikonima i zapravo kamuflira oštećenja i prividno zaglađuje površinu kose. Ako volite silikonske proizvode, ovaj bi vam se mogao svidjeti jer nije težak kao neki drugi koje sam isprobala.


2. Catrice ICONails 05 It's All About That Red (10.5mL, 21.90kn) 
Ovaj lak već imam u svojoj kolekciji i odličan je. Postiže punu pigmentaciju već u jednom sloju (ja imam na slici dva jer uvijek tako lakiram nokte), brzo se suši i dugo traje na noktima. Već sam od puno cura čula pohvale za ove lakove pa planiram nabaviti još neke nijanse.



3. Felce Azzura puder za tijelo (100g, 8.99kn)
Mislim da imam već ovakav puder kod kuće, ali ga nikad nisam upotrijebila. Isprobala sam ga sada za vas i koristila ga onako kako baby puder inače koristim. Nanosim ga na stopala nakon što sam ih namazala kremom kako bih mogla odmah obući sandale, a da mi se ne skliže u njima. Prednost ovog proizvoda je što miriši pa će to činiti i vaša stopala. Upija znoj i spriječava stvaranje neugodnih mirisa, a navedeno je i da spriječava razvoj bakterija i gljivica.
Baza mu je talk, a kao što sam rekla, možete si ga zamisliti kao parfumirani baby puder. Nedostatak je što dolazi u vrećici što je vrlo nespretno pa bih ja preporučila da ga presipate u neku posudicu.


 4. Signal White now touch olovka za izbjeljivanje zubi (99.90kn)
Presretna sam što se olovka našla u mojoj kutiji jer sam je htjela isprobati već duže vrijeme. Stalno mi iskaču njene reklame na Youtubeu, Instagramu, televiziji i časopisima pa me zanimalo djeluje li zaista.
Navedeno je da nije abrazivna i da se može koristiti više puta dnevno na način da se protrese, klikne gumb i ravnomjerno nanese sloj na zub te suši jednu minutu.
Prvo što sam primijetila je intenzivan, pomalo neugodan kemijski miris. Imam osjetljive zube pa sam se malo bojala isprobavanja, a kada sam nanijela tekućinu olovkom osjetila sam lagano zatezanje i osjećaj hlađenja (kao kad pojedem nešto jako hladno). Olovka ostavlja vrlo tanki trag na zubu koji se može osjetiti pod jezikom, a posvjetljuje zube jednu do dvije nijanse i efekt traje do obroka, ili pranja zubi.
Shvatila sam da nije proizvod za mene i da ću se dalje držati Signal White now paste za zube koja je moj dugogodišnji favorit jer optički izbjeljuje zube na kraći period, a ne izaziva preosjetljivost mojih zubi. Uz to, cijena joj je prihvatljivija.


U kutiji su se osim ovih full size proizvoda našli još: 
SPLAT Blackwood pasta za zube (putno pakiranje), Eminence Red Currant Protective Moisturizer (3mL), Eminence Clear Skin Probiotic Cleanser (3mL), Ducray Melascreen UV lagana krema (5mL) i Hello Beauty Hello Summer brončani pekmez (tester).






Sve informacije o Tester Boxu možete pronaći na njihovoj web stranici.

Kako se vama čini sadržaj dvobroja? Jeste li isprobale neki od ovih proizvoda? Želite li i dalje unboxing postove u kombinaciji s mini recenzijama proizvoda? Pišite mi!

*PR proizvod

4 komentara

  1. Rijetko koji mi se svidi. I nebi ga kupila. Svaki mj kad vidim sta se dobi, drago mi da nisam 100 kn potrosila na to. Vecinom nivea, uriage i jos neke stvari koje se mogu bez problema nabaviti. Trebalo bi vise biti proizvoda koje ne mozemo nabaviti i vise boljih brendova. Ali mislim da to u hrv tesko postici. Tak da se oslanjam na strane kutijice koje rijetko razocaraju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce se stvari promijeniti na bolje po pitanju novih brendova. :)

      Izbriši
  2. Trenutno iz Tester boxa koristim ovu zubnu pastu Blackwood i dosta mi se svidjela, ja sam umjesto Signal olovke za izbjeljivanje zubi dobila Lavare ulje za brze tamnjenje koje sam proslijedila dalje jer sam imala drugi proizvod za to, a i nešto nisam baš ljubitelj uljastih proizvoda u zadnje vrijeme. Baš bih željela isprobati tu olovku pa ću ju vjerojatno nabaviti. Catrice lak me ugodno iznenadio i mislim da će definitivno biti u mojim favoeitima, svakako si želim nabaviti još koju boju. Što se tiće unboxing postova i mini recenzija piši i dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Catrice lak divan, a olovka onako, meh. Blackwood cuvam za neko krace putovanje pa cu je isprobati. :) Hvala ti, nastavljam ih pisati!

      Izbriši