Pokreće Blogger.

[NOTD] Avon Inspired Iris + kako mi je bilo na #avonmakeupchallenge-u

 
Za danas nešto lakši post jer je kod mene krenula sezona učenja za jesenske rokove, ali bez brige, blog neće previše patiti jer imam pripremljeno nekoliko postova.

 Na noktima imam novi Avon Inspired Iris. Nijansa je poprilično neobična za mene i nije nešto što bih sama odabrala, ali ga zato moja mama obožava i stalno nosi. Lagano je proziran, ljubičasti s duochrome efektom koji možete primijetiti na slikama bočice laka.



Nisam se stigla na blogu osvrnuti na Avon make up challenge u kojem sam imala čast sudjelovati.
O čemu se radi? Pa, kolegica Ida (Celebrenbeauty) i ja smo snimale dvoboj u šminkanju na temu 'Glossy makeup' za Avon. Stvarno smo se zabavile i umirale od smijeha i osjećale se prefora jer smo na profesionalnom snimanju (za mene jedno skroz novo iskustvo). Lucija iz Avona i ekipa s Fashion.hr-a su se stvarno potrudili da sve bude divno i skidam im kapu na odličnom projektu i želim i još puno uspjeha!

Video je ispao odličan i u njemu možete vidjeti kako smo se snašle u šest minuta, s određenim vremenom bez ogledala i sa suprotnom rukom! :)



Sada trebam vašu pomoć! Ako mislite da sam se u izazovu snašla bolje od Ide i želite da prođem u sljedeći krug, možete glasati za mene tako što u objavu na OVOM LINKU označite srcem (ne trebate komentirati)! Glasanjem dobivate mogućnost da osvojite Avon poklon paket!

Zaista mi znači puno vaša podrška koju mi i inače pružate pa biste me jako razveselili vašim glasom.




Sviđa li vam se lak za nokte? Jeste već pogledale video? Jeste li glasale? :)

*PR proizvod
 Zadnje tri fotografije: Jure Perišić

Nema komentara