Pokreće Blogger.

[GRUPNA RECENZIJA] IROHA nature Detox tissue maska za lice, Detox peel-off maska za lice i Flasteri od hidrogela za podrucje oko ociju i usana


 U prošlom postu pisala sam o Irohi i njihovom asortimanu općenito, a danas vam donosim recenzije triju maski koje sam isprobala.

Opće informacije i cijeli asortiman možete pronaći u ovom postu

Moram napomenuti na početku koliko mi se svidio pristup brenda koji mi je tisuću puta ponovio kako želi iskrenu recenziju koja će biti korisna ljudima koji se žele informirati o ovim maskama. Rijetko kada to netko dodatno naglasi (iako to jasno piše u mojim uvjetima) pa mi zato još više daje do znanja koliko im je stalo do njihovih kupaca, a i mojih čitatelja.

No, krenimo mi na recenzije jer imam dosta informacija za vas.

1. Peel-off detox maska s ugljenom i voćnim ekstraktima

Ova maska se može koristiti više puta i na različitim dijelovima lica, ovisno o tome koji dio vašeg lica se bori s nečistoćama. Za mene je to područje t zone pa sam ju tamo i nanosila.
Maska je tekuća i crna pa vas stoga moram upozoriti da je koristite u kupaoni kako ne biste zaprljale nešto.
Nanesete je prstima izbjegavajući područje oko očiju i obrva, pričekate da se osuši i djeluje 15 minuta, a nakon toga je jednostavno odgulite s lica. Proces skidanja nije bolan (vidjela sam videe nekih maski koje se jako zalijepe i jedva skinu), samo morate paziti da ne zahvatite obrve jer biste mogle doživjeti neželjenu depilaciju. Ako dio maske ostane na licu, vrlo ga lako možete ukloniti vlažnim ručnikom. Primijetit ćete nakon nanošenja da maska počinje zatezati i da vam se smanjuje mogućnost mimike lica, što je normalno jer se ona suši.
Svi znate da nemam puno problema s kožom pa će se nekima činiti da ova maska meni nije potrebna i da nisam pravi kandidat za njeno isprobavanje (čime se djelomično i slažem), ali činjenica je da se borim začepljenim porama u području t zone (naročito na nosu i bradi).
Nakon što sam skinula masku vidjela sam da je očistila pore i izvukla nečistoće iz njih (bijele točkice). Područje na koje sam ju nanijela bilo je osjetno čisto i zategnuto (squeaky clean, ako me razumijete) što sam i očekivala zbog sastava. Nisam sigurna bi li bila dovoljna nekome tko se bori s dubokim miteserima (radije provjerite flastere za mitesere) i većim nečistoćama, baš zato što je proces uklanjanja blaži.
No, ako imate slične probleme kao ja i dobijete kroz mjesec nekoliko prištića, ova maska bi mogla biti od pomoći.
U sastavu se visoko nalazi alkohol denat koji je tu kako bi se maska osušila (nisam inače njegov fan, ali u ovom slučaju mi je prihvatljivo i razumljivo jer ima funkciju). Sadrži mnogo voćnih i biljnih ekstrakata (grožđa, zelenog čaja, jagode, gingka, limuna), lavandinu i narančinu biljnu vodu, morsku vodu, ulje čajevca i aktivni ugljen. 
Aktivni ugljen je glavna komponenta koja služi za vezanje nečistoća, a ostale sastavnice ovoj maski daju antioksidativna i antibakterijska svojstva što je poželjno s obzirom na njenu funkciju.
Zamjerku imam jedino na parfem, a ne znam je li hipoalergen, to bi trebalo provjeriti s proizvođačem.
Cijena joj je 43.90kn i dostupna je u dm-u.





2. Detox tissue maska

Ovo je sheet maska (u obliku maramice) i jednokratna je. Jednostavno je izvadite iz pakiranja i stavite preko cijeloga lica i pustite da djeluje 15 minuta.
Namijenjena je masnoj i mješovitoj koži (takva je moja) za detoksikaciju, pročišćavanje i osvježavanje.
Prvo što sam primijetila kod maske je sposobnost osvježavanja. Isprobavala sam je na 39 stupnjeva Celzijevih i uspjela me ohladiti. Imala sam blagi osjećaj peckanja dok je bila na licu što je za mene bio dobar znak jer se nešto događa. Ipak, ako dobijete snažnu reakciju odmah skinite masku (to vrijedi za sve maske općenito) jer je moguće da ste preosjetljive na neki od sastojaka. Ja sam se ovom peckanju veselila i nije me zabrinulo, a ni previše smetalo. Očekivala sam ga zbog sastava seruma koji je bogat voćnim i biljnim ekstraktima.
Nakon što skinete masku potrebno je serum umasirati u lice, sve dok se skroz ne upije. Seruma je čak 23 mL što je vrlo puno kada se sjetite da prosječna krema za lice koju koristite dva mjeseca ima oko 40 mL.
Nakon što se serum upio, primijetila sam da mi je koža glatka, mekana i sjajna. Djelovala je odmorno i nahranjeno, a tako sam se i sama osjećala.
U serumu se također nalazi aktivni ugljen, biljni i voćni ekstrakti (zelenog čaja, aronije, korejske kupine, grejpa, acaia, bijele murve, rajčice i kakaa), a osim toga i betain, niacinamid, arginin, alantoin, hidrolizirani kolagen i hijaluronska kiselina. Parfem je opet jedini sastojak koji je za mene upitan, ali neće biti problem ako inače niste osjetljivi na njega. Od svih maski koje sam isprobala, ova me sastavom najviše oduševila jer su sastavnice antioksidativnog i hidratizirajućeg djelovanja, ono što nam je svima potrebno zbog užurbanog i stresnog života koji vodimo.
Cijena joj je 35.90kn i dostupna je u dm-u i Mulleru.





3. Flasteri od hidrogela za područje oko očiju i usana

Ovi flasteri spadaju u anti-age skupinu, ali to ne znači da neće biti dobri nekome tko se jednostavno bori sa suhim okoloočnim područjem (a to sam ja). Želim svima naglasiti da anti-age proizvodi nisu tu da izbrišu godine i bore, već da spriječe njihovu pojavu (odnosno da produlje razdoblje bez njih) pa je stoga povoljno rano početi koristiti ovakve proizvode.
U paketiću se nalaze tri para flastera, a ja sam ih koristila isključivo za područje oko očiju. Skinete ih sa zaštitne folije i nalijepite na željeno područje i tamo držite pola sata. Dobro su fiksirani pa možete raditi što god trebate za vrijeme dok oni rade svoj posao. 
Nisam imala osjećaj peckanja, niti ičega dok su bili na koži. Nakon što sam ih skinula sam primijetila da ostavljaju lagani gelasti osjećaj, ali nije izražen kao kod prethodne maske. Područje oko očiju je bilo vidljivo hidratizirano što je bila moja želja od ovih flastera. Zbog tog učinka je prisutan i instant efekt smanjenja vidljivosti bora, no on nije trajan. Borim se s tamnim podočnjacima i suhim okoloočnim područjem već neko vrijeme pa mi je drago što sam ove flastere isprobala.
Zbog tehnologije izrade ovog hidrogela on prodire do dubljih slojeva kože i ima veću sposobnost hidratacije i regeneracije.
U sastavu mu se ističu ricinusovo ulje, aloj, alantoin, ekstrakt zelenog čaja i akacije, betain, hidrolizirani kolagen, vitamin e i retinol. Retinol dolazi u obliku retinil palmitata, najblažeg oblika retinola, no svakako bih preporučila trudnicama i dojiljama da preskoče ovaj proizvod. Zbog svih aktivnih sastojaka, vjerujem da ovaj proizvod (kao i ostali) doista ima učinak na kožu, za razliku od nekih maski koje sadrže isključivo parafin i mirise. Mali minus je opet parfem (voljela bih kada bi svi proizvođači naglasili radi li se o hipoalergenom, to bi nam svima olakšalo život).
Znam da su ovakvi flasteri i općenito maske za okoloočno područje popularni za korištenje u avionu pa je plus što ih sada možete kupiti u drogeriji.
Cijena im je 69.90kn i dostupni su u dm-u.





Mislim da ne moram još više naglasiti da su mi se ove maske svidjele, ali kao svog favorita bih izdvojila Detox tissue masku zbog sastava i djelovanja. Veselim se što su i kod nas konačno dostupne kvalitetne maske za lice i vjerujem da ću se s vremena na vrijeme sa zadovoljstvom počastiti jednom od njih. Ovo su dojmovi nakon jednog korištenja kada je vidljiv samo trenutni učinak, no mislim da bi se redovitim korištenjem vidjeli rezultati na koži. Cijena je možda visoka, no ipak je niža od one u kozmetičkim salonima pa je ovo možda alternativa za jedan kućni spa tretman i opuštanje.

U videu možete vidjeti sve tri maske u akciji (plus dva mini recepta):


Jeste li vidjele ove maske na našim policama? Koristite li redovito maske za lice? Što vam je bitno kod njih? Pišite mi!

*PR proizvodi

Nema komentara