Pokreće Blogger.

[BEAUTY HACK] Kako kreirati look sa sto manje proizvoda ft. mark. Hi Light Strobing Duo x Luxe Allure Bronzer x Luxe Passion Plum ruz


 Nedavno sam dobila nekoliko Avon noviteta i odlučila sam ih predstaviti u nešto drukčijem postu, u odnosu na obične recenzije. Iskoristit ću ih kako bih postigla look sa što manje proizvoda, pogodan za ljeto i putovanja općenito kada ne možemo nositi cijelu kolekciju šminke sa sobom.



Prvi je proizvod Hi Light Strobing Duo koji na jednom kraju ima rumenilo, a na drugome highlighter. Oba su kremasta i nanosim ih Avonovom vlažnom beauty spužvicom koja je nešto tvrđa od spužvica koje inače koristim pa mi dobro koristi za nanošenje ovog proizvoda jer prenese više pigmenta na lice. Rumenilo je jako pigmentirano pa vam treba jako malo proizvoda, a sadrži dosta šljokica. Nijansa je nešto tamnija i neće odgovarati jako svijetlom tenu, no meni trenutno odgovara jer imam malo ljetne boje. Highlighter nije jako izražen i više je pogodan kao baza za highlighter u kamenu i također sadrži veću količinu šljokica. Ako ste ljubitelj istih, ovaj proizvod će biti pun pogodak za vas, a ako niste, onda radije potražite nešto drugo, ili se držite klasičnih proizvoda u kamenu (volim Avonova rumenila, recenziju možete pročitati ovdje). Meni šljokice ljeti ne smetaju, ali inače preferiram proizvode bez njih i mislim da bi ovo bio jedan od boljih Avonovih proizvoda kada ih ne bi imao.
Možete ga koristiti i kao kremasto sjenilo, proizvod za usne, ali i kao highlighter za tijelo. Ja ga volim nanositi na ramena i ključnu kost, to su područja koja volim naglasiti ljeti kada nosim majice bez rukava. U ovom looku sam ga koristila kao highlighter na jagodicama i u unutarnjem kutu oka i rumenilo.






Drugi je proizvod Luxe Allure Bronzer paleta u nijansi fair koja je sama po sebi već multifunkcionalna jer sadrži rumenilo, bronzer i iluminator. Jako volim rumenilo iz ove palete, iluminator ne baš toliko jer nije naročito pigmentiran, sadrži šljokice i jednostavno ne dolazi do izražaja na licu. Rumenilo i bronzer su slabije pigmentacije, ali se mogu lijepo nadograditi, lako se blendaju i kvalitete su kao klasična rumenila o kojima sam već pisala te su oboje mat završetka bez šljokica. Koristim paletu tako što pomiješam sve tri nijanse kistom i nanesem ih kao rumenilo.

Kako sam htjela što više minimalizirati broj proizvoda koji koristim, odlučila sam ovu paletu koristiti i na kapcima u ulozi sjenila. Iznenađujuće se dobro snašla jer je dobro pigmentirana, lako se blenda i dugo traje na kapcima (uz bazu koju inače koristim) te se nije previše trusila. Sviđa mi se look koji dobijem s njom i mislim da je idealan za vruće, ljetne noći, ali i nadolazeću jesen. Bronzer sam koristila na cijelom kapku, rumenilo u pregibu, a iluminator na sredini kapka.
Cijena palete je 74.90kn (kampanja 12/2017).



Treći je proizvod Luxe ruž u nijansi Passion Plum. Radi se o kremastom ružu sjajnog završetka koji istovremeno ima i funkciju vizualnog povećanja usana jer sadrži mentu koja lagano iritira usnice zbog čega one lagano bubre. Nakon nanošenja osjetit ćete lagane trnce koji će biti prisutni nekoliko minuta nakon čega ostaje samo osjećaj hlađenja. Taj efekt funkcionira na suhim usnama, no preko balzama za usne peckanje je gotovo nepostojeće pa ovisno o preferencijama možete ruž koristiti na način koji vama odgovara. Nijansa je predivna boja bobičastog voća.
Cijena je 39.90kn  (kampanja 12/2017).








Ako imate dodatnih pitanja o ovim proizvodima, slobodno ih postavite u komentarima i rado ću vam odgovoriti.
Cijenu spužvice i Strobing Dua nisam uspjela lokalizirati u trenutnom katalogu pa mi javite u komentarima ako ih znate.

Zanima me kako vam se sviđa ovakav format predstavljanja proizvoda i želite li da češće radim ovakve postove umjesto klasičnih recenzija? Meni su recenzije najdosadnija stvar na blogu i poprilično sam izgubila volju konstantno pisati samo njih i voljela bih to promijeniti na ovaj način. Naravno da će recenzija i dalje biti, no mislim da je za neke proizvode ovakav format praktičniji i možete vidjeti i pročitati kako koristim koji. Svakako mi javite što je vama zanimljivije!

Još uvijek traje #avonmakeupchallenge pa vas ovim putem pozivam još jednom da glasate za mene ako vam se sviđa look koji sam kreirala u 6 minuta kako bih dobila priliku sudjelovanja u sljedećem krugu. Samim glasanjem možete osvojiti poklon paket, a i na mojoj FB stranici je u tijeku Avon darivanje pa provjerite i njega.
Glasate tako što objavu na OVOM LINKU označite srcem "super" umjesto klasičnog lajka (nije potrebno komentirati). Hvala vam na podršci!

*PR proizvodi

Nema komentara