Pokreće Blogger.

[SWATCHED] Avon Perfectly Matte ruževi - sve nove nijanse

Vjerujem da znate da su Perfectly Matte moji najdraži Avon ruževi i oni za kojima jako često posežem. Upravo zato sam stalno govorila da bih bila najsretnija kada bi Avon proširio izbor nijansi i pogađate - učinili su to! Za vas imam swatcheve svih triju novih nijansi.

O samim ruževima vam neću ništa pisati jer sam to učinila u prvom postu o njima pa ću vam ga samo linkati.

Krenimo mi odmah na nove nijanse.

1. Rose Awakening
Od ove tri, ova nijansa mi je najdraža jer je savršena za ljeto. Neonska je, mješavina koraljne i ružičaste i vrlo ju često nosim.




2. Pink Passion
Ova nijansa mi nažalost grozno stoji i mislim da bi pristajala samo platinastim plavušama aristokratske puti. Koliko god sam blijeda, s ovakvom bojom na usnama direktno sam teleportirana u 2000. i tadašnje nude nijanse.




3. Rouged Perfection
Prekrasna nude nijansa s primjesama smeđe. Idealna za svaki dan i sve prigode.





Sretna sam što postoje tri nove nijanse, a nadam se da će ih biti još više (naročito za jesen i zimu) jer je ovo ugodna mat (više baršunasta semimat) formula koja nimalo ne isušuje usne i odlično je pigmentirana.




Sviđaju li se vama nove nijanse? Jeste li isprobale Perfectly Matte ruževe? Koji su vaši najdraži mat ruževi? :)

Broj komentara: 6

  1. Divne su im nove nijanse, baš me zanima ovaj Rouge P....��

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam Avon Perfectly Matte ruževe, imam ih dosta u svojoj kolekciji. Od ovih novih imam Pink Passion i Rouged Perfection. Rouged Perfection mi je postao najdraži ruž za svaki dan i za na posao.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo volim ove ruževe, ali nažalost posedujem samo jedan. Volela bih da ih imam više. Blog ti je savršen, draga. Mnogo mi se sviđa i zato sam te odmah zapratila. Volela bi da učiniš isto i da zapratiš moj blog.

    Misli jednog blogera - Collab sa Mihajlom | laAdda

    OdgovoriIzbriši