Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Catrice Slim'matic Ultra Precise olovka za obrve


 Kada sam prošli put išla kupiti olovku za obrve, moje najdraže nije bilo (klasična Catrice u nijansi 020) pa sam kupila novu koja je stigla nedavno na naše police. Moja iskustva s njom pročitajte u nastavku.


Ova olovka je inovacija za Catrice jer se radi o onoj na odvrtanje koju nije potrebno šiljiti. To ju čini praktičnom jer na putu ne morate imati sa sobom šiljilo koje se nerijetko isprazni u moju kozmetičku torbicu i budi moju frustriranost.
Još jedna pozitivna stvar je ta što je vrh tanak samo 1.5mm što vam omogućava precizno iscrtavanje obrva na mjestima gdje su dlačice rjeđe.
Na drugom kraju ova olovka ima i malu četkicu za raščešljavanje koja može poslužiti u hitnim situacijama, ali inače nisam njen favorit jer je dosta gruba i mala.



 Olovke su pigmentirane, meke i lako se radi s njima. Moguće je kontrolirati intenzitet na obrvama tako što regulirate pritisak ruke pri iscrtavanju. Lako se raspoređuju raščešljavanjem, a na obrvama se zadržavaju cijeli dan do skidanja šminke.

Dostupna je u tri nijanse, a ja imam nijansu dark koju i koristim i blonde koju sam dobila.
Blonde je, kao što joj i same ime kaže, prikladna za plavuše. Nema izrazito narančast podton pa mislim da će razveseliti one cure koje su u potrazi za svjetlom olovkom.
Nijansa dark je srednja, hladna smeđa koja se idealno slaže s mojom bojom kose.
(lijevo medium, desno blonde)


Na slici ispod imam samo olovku za obrve koju sam rasporedila po dlačicama tako što sam pročešljala obrve. Moguće je koristiti je tako, ali ja uvijek iznad olovke dodam sjenilo za obrve jer imam dosta rijetke i svijetle obrve pa mislim da im to i treba. Nekome kome je potrebna samo definicija će olovka biti sasvim dovoljna.


Mana ove olovke je njena količina od smiješnih 0.05 grama. Isprva sam mislila da ću je potrošiti za tjedan dana, no na kraju mi je ipak trajala 2 mjeseca uz svakodnevno korištenje. Osim toga, nadam se da će proširiti lepezu nijansi jer u puno cura s tamnim obrvama neće među ove tri uspjeti naći prikladnu jer je nijansa dark sve, samo ne tamna.
Unatoč tome, meni je drago što sam je našla i sigurno ću je kupiti još koji put jer teško pronalazim dovoljno sličnu nijansu svojim obrvama pa sam ovdje imala baš sreće.

Cijena joj je oko 25 kuna, a dostupna je u Mulleru, Bipi i dm-u.

Jeste li isprobale ove olovke? Koje su vaše najdraže olovke za obrve? :)

2 komentara

  1. Šteta što nema tamnijih nijansi, baš mi se sviđa što ima tako tanak vrh! Ja imam dosta tamne obrve tako da mi je baš teško naći idealnu nijansu, 90% olovaka koje sam probala ima onu crveno-smeđi ton u sebi i baš mi to nikako ne stoji. Sad obrve popunjavam sa Maybelline 24HR Color Tattoo sjenilom - Permanent Taupe i baš mi ta hladna siva odgovara. Baš bi htjela neku takvu tanku olovku jer mi se ne da uvijek detaljno popunjavati obrve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce povecati izbor nijansi jer je i meni dosta oskudan, ali imam srece sto sam nasla jednu koja mi odgovara. :) Color tattoo namjeravam isprobati! :D

      Izbriši