Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Catrice Glam & Doll Sculpt & Volume maskara



Gotovo svaki mjesec isprobavam novu maskaru, a vjerojatno će tako biti do kraja mog života. Vječna potraga za idealnom maskarom nikada neće završiti, ali ni ne mora jer mislim da uvijek može još bolje i veselim se napretku kozmetičke industrije.
U nastavku pročitajte kako mi se svidjela nova Catrice Glam&Doll Sculpt&Volume maskara.



Vjerujem da su svi upoznati s Catrice Glam&Doll linijom maskara, jedna od njihovih najpopularnijih je obična Volume verzija, no ona mi se nije nimalo svidjela jer se trusi, ne postiže nikakav efekt i imam osjećaj da nemam uopće maskaru na trepavicama sve do trena kada mi se stvore kolutovi ispod očiju. Zbog toga sam se bojala kakva će mi biti nova Sculpt&Volume verzija, ali na svu sreću, ispostavilo se da nemaju previše veze jedna s drugom osim oblika ambalaže.

Četkica joj je gumena i pokupi taman onoliko proizvoda koliko je potrebno, sviđa mi se što ne moram odstranjivati višak.


Ova maskara definira, daje volumen i produžuje trepavice, bez da ih pritom slijepi, ili stvara grudice.
Trušenje mogu primijetiti tek neznatno na kraju dana, a vrlo lako uklonim tu malu količinu ispod očiju.

Koristim je kao i svaku maskaru uz uvijač, a kako izgleda možete i sami provjeriti ispod na slici.


Cijena joj je oko 30 kuna, a dostupna je u svim našim drogerijama.

Jeste li isprobali ovu maskaru? Koja je vaša najdraža maskara? :)

Nema komentara