Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Lancôme Matte Shaker 379 Yummy Pink


Mat ruževi su preplavili tržište, sada je već i dosta velik broj dostupan u drogerijama, ali industrija ne odustaje od njih i pokušava naći zanimljiv način kako se istaknuti pored drugih brendova. Lancôme je prošle godine oduševio inovativnim dizajnom Juicy Shakera i odlučio se priključiti mat valu pa su napravili i Matte Shaker koji će obilježiti proljeće i ljeto. 

U čemu se Matte Shaker razlikuje od običnih tekućih ruževa? Ako krenemo od vanjskog izgleda to je definitivno zanimljiva, nova ambalaža u obliku shakera kojeg zaista prije upotrebe trebate znatno protresti. Tako ćete dobiti na aplikatoru količinu ruža koja je kod mene dostatna za jedno korištenje jer ovom ružu nisu potrebna dva sloja (što je također dobro jer tako štedite proizvod).

 
Sami aplikator je isto tako zanimljiv jer je konusan i neobičnog oblika, a izrađen je od spužvastog materijala i zapravo podsjeća na cushion proizvode pa su tako ukomponirali dva trenda u jedan. 
Uz pomoć aplikatora bez ikakvih poteškoća možete nanijeti ruž bez greške, neće vam trebati niti olovka, niti kist.



Pigmentacija Matte Shakera je odlična i kao što sam već rekla, dosta je jedan sloj za potpuno prekrivanje usana. Suši se relativno brzo (treba mu koja minuta), ali ne osuši se u onaj suhi, barut finiš, već djeluje kao druga koža. Ne ostavlja onaj težak osjećaj na usnama i ne osjećam zatezanje kroz dan kako znam kod drugih tekućih ruževa, a što je još bitnije ne puca na usnama nakon nekog vremena. Nisam primijetila isušivanje usana, a prije Matte Shakera nanijela sam kao i uvijek tanki sloj balzama za usne. Nanosi se ravnomjerno bez poteškoća.


Trajnost mu je izvanredna. Nanijela sam ga u 12 sati i nakon sendviča je bio kao da sam ga tek nanijela. Tako se držao 5 sati dok nisam pojela palačinku, kada se nije skinuo, već je prešao u stain te i dalje krasio moje usne. Na kraju dana pojela sam cheese i pomfri u megiću (primjećujete da je bio pravi cheat day :D) i tek se tada počeo lagano skidati (tada sam ga na usnama imala već 9 sati), ali još uvijek bi mogao proći bez popravljanja. Drugi dan sam još uvijek imala stain na usnama (iako sam ga noć prije pokušala skinuti micelarnom), tako da nemam primjedbe oko trajnosti i skidam mu kapu po tom pitanju.


Na slici (koja je slabije kvalitete i nije tako lijepa jer je selfie u kupaoni, ali you get the point) možete vidjeti kako je ruž izgledao u 21:30, kada sam ga na usnama imala već 9 i pol sati bez popravljanja.


Matte Shaker je dostupan u 7 nijansi, a ja sam isprobala kričavo ružičastu Yummy Pink. 

  
Dolazi u količini od 6.2mL, a cijena mu je 195 kuna. Dostupni su u Douglas parfumerijama i njihovom webshopu.

Lancôme je napravio odličan posao s Matte Shakerima i voljela bih dodati još koju nijansu u svoju kolekciju jer su ovo najkvalitetniji mat tekući ruževi koje sam do sada isprobala. Bacili su s trona čak i Golden Rose ruževe zato što su znatno lakši na usnama, a postojanost im je još bolja. 
Jedva čekam sunce, proljeće i ljeto kako bih u potpunosti mogla uživati u ovoj nijansi i sigurna sam da ćete viđati često na mojim usnama.

Sviđa li vam se ovaj ruž? Jeste li isprobali nešto od Lancômea? Koji je vaš najdraži tekući mat ruž? :)

*PR proizvod

2 komentara