Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Avon True matirajuća antistres podloga za lice


 Prošlo je već neko vrijeme od lansiranja nove Avon True linije i novih proizvoda među kojima su i mat puderi o kojima ću danas pričati. Isprobala sam ih na više načina, pronašla opcije i savjete za različite tipove kože pa vas pozivam da pozorno čitate dalje.

Nisam sigurna je li Avon i prije imao tekuće podloge mat završetka, ali meni je ovo prvi susret s tim tipom proizvoda Avonovog brenda (čak i njihova prva podloga ikad koju sam isprobala).
Bacila sam se odmah na testiranje, ali dojmove tek sada donosim jer sam se trudila naći način da vama olakšam korištenje ovog proizvoda. Zašto mislim da bi pokoji savjet dobro došao?

Pa, ova podloga je izrazito mat završetka i ako imate masnu kožu bez suhih područja, ova bi podloga mogla biti idealna za vas jer je moju t-zonu držala matiranom čak 6 sati (uz, kao i uvijek, fiksiranje puderom u kamenu), iako sjaj inače probija nakon 4 sata i to znatno.
No, kako ja imam suhih područja na licu koji se perutaju, primijetila sam nešto što me spriječilo da ovu podlogu koristim na uobičajeni način. Ističe suhe dijelove na licu (naročito se lovi za mjesta na kojima se koža peruta) i zbog toga može djelovati neuredno i neugledno.
Isti problem ima i moja majka, ali kako joj je trebao nova podloga, savjetovala sam joj da miješa ovaj puder s Avon Ultimate Supreme Dual Elixirom koji inače koristi umjesto primera kako bi dobila nešto poput tonirane kreme i time riješila problem nijanse (sve su joj pretamne). Kombinacija joj se toliko svidjela da se ne odvaja od nje već tjednima pa sam je i sama isprobala i mene je također oduševila.
Prekrivanje se u određenoj mjeri smanjuje, kao i matiranje, ali nema više suhih flekica i puder divno sjeda na kožu. Odmah se primjećuje blistav i svjež izgled kože što je i cilj koji želim postići korištenjem tekuće podloge. Nisam primijetila uvlačenje u borice, a puder je izdržao radni dan bez većih poteškoća. Ima blagi miris pa najprije pomirišite tester kako biste vidjeli smeta li vas.


Ako ipak želite koristiti ovu podlogu u svome izvornom obliku, savjetujem vam da suhe dijelove svakako prije nanošenja podloge tretirate hranjivim serumom, ili kremom kako biste izbjegli negativne pojave. Masnokošci neće imati problema s tim pa bih rekla da je ova podloga prvenstveno njima i namijenjena, ali je zgodno imati više opcija završetaka s istim puderom jer tako smanjujete količinu proizvoda u vašim kozmetičkim torbicama, a trošite i manje novaca.

Zaključak je da ova podloga može biti i mat i dewy, i srednjeg i blagog prekrivanja, ovisno o vašem tipu kože i preferencijama.

Podloga je dostupna 5 nijansi koje su relativno tamne pa će najveći izbor imati osobe srednje tamnog tena kože, dok će duhovi poput mene imati problema, bar u zimsko vrijeme. Savjetujem vam da svakako najprije dođete do testera preko svoje Avon Lady kako biste odredili optimalnu nijansu i provjerili kako podloga izgleda na vašem licu.

Najsvjetlija nijansa izrazito ružičastog podtona je Ivory, a žutog Nude, a na slici možete vidjeti i preostale tri nijanse (Cream, Almond, Warmest Beige).


Na slici ispod imam na licu nijansu Nude koja mi je trenutno pretamna, ali na ljeto bi trebala biti taman.


U trenutnom katalogu cijena za 30 mL je 59 kuna. Puder dolazi u staklenoj ambalaži koja djeluje profinjeno, a pumpica je plastična i ispušta malu količinu proizvoda pa nećete nepotrebno bacati višak.



Mislim da sam dokazala svestranost ovog pudera pa čak iako neće odgovarati određenim tipovima kože (koji mogu provjeriti običnu antistres podlogu), osvježenje je što je konačno dostupan proizvod za masnu kožu koja često ne može naći adekvatnu podlogu i matiranje.

Jeste li isprobale ovaj puder? Volite li mat završetak na licu, ili ste pobornik svježeg i blistavog izgleda? Jeste li isprobale druge Avon podloge? :)

*PR proizvod

2 komentara