Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Lancôme La Vie Est Belle parfemska emulzija


Vjerujem da je svima poznat Lancôme La Vie Est Belle, kultni miris koji mi prvi pada na pamet kada mi netko spomene Lancôme. Nešto što je nekima možda manje poznato je to da taj miris postoji i u obliku emulzije.

Priznajem da sam se prvi put susrela s parfemskom emulzijom jer sam emulzije do sada uglavnom koristila kroz proizvode za kosu.
Emulzije su sustavi vodene i uljne faze koje se međusobno ne miješaju (dodaje im se emulgator za stabilizaciju) i prije uporabe ih je potrebno promućkati.


Miris ovog proizvoda je identičan samom parfemu, jedna topla, izuzetno slatka, aromatična kombinacija vanilije i čokolade koja mene podsjeća na šećernu vunu.
Nije za svakoga jer zaista morate uživati u slatkim i jakim parfemima, ali ako ste kao i ja njihov ljubitelj (naročito zimi i tijekom jeseni), onda ćete voljeti i La Vie Est Belle.


Aura ove emulzije je velika i osjetit će je i ljudi oko vas, a postojanost joj je na mojoj koži 4-5 sati. Koristim je na način da je pošpricam po rukama i savjetujem vam da ni u kojem slučaju koristite emulziju na cijelome tijelu jer ćete ugušiti ljude oko sebe, a vjerojatno i sebe samu.


Za mene je ovo nešto poput mirisnog spreja za tijelo, samo je postojanost veća zbog formulacije koja se duže zadržava na koži. Odlična je za putovanja ako ne volite nositi staklene bočice parfema sa sobom (ambalaža je plastična) jer se ovaj proizvod neće razbiti i znatno je lakši.
Bila bi i lijep poklon ako znate nekoga tko i inače koristi ovaj parfem (ili voli slatke mirise).

Lancôme na svojoj stranici navodi cijenu od 44.50€ za 200 mL proizvoda.


Volite li La Vie Est Belle? Jeste li ljubitelj slatkih mirisa? Koji je vaš najdraži parfem? :)

Nema komentara