Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Catrice Kaviar Gauche paleta sjenila


 Prije nekog vremena na moju adresu stigla je Catrice paleta sjenila iz limitirane kolekcije Kaviar Gauche u nijansi Iris Sauvage. Kako se radi o jednom od mojih najdražih drogerijskih brendova, s veseljem sam se bacila na testiranje.



Ovo je paleta o kojoj se zadnjih tjedana intenzivno raspravlja u blogosferi i na društvenim mrežama. Nekima je odlična, nekima grozna. A kakva je meni? Pa, nemam radikalno mišljenje. Nit' mi je savršena, nit' mi je preloša.

A o čemu se zapravo radi? Ambalaža palete je prekrasna i podsjeća na neke high end brendove (iako je cijenom miljama od njih), nijanse sjenila su idealne za ovo jesensko-zimsko razdoblje i svima nam je srce brže zakucalo kada smo je prvi puta vidjeli.



No, već prvim dodirom shvatila sam da tekstura sjenila nije ona koju ja preferiram, a to je puterasta, mazna i meka, već je suha. Podsjeća me na Catrice All About Nude paletu i čini mi se da je formula gotovo identična.

Zbog te suhe teksture, ova sjenila se dosta truse pa je preporučljivo da najprije našminkate oči, a onda ostatak lica jer ćete inače imati problem s uklanjanjem sjenila s lica i to je način na koji ja riješavam problem s trušenjem svih sjenila koje posjedujem.

Neki paleti zamjeraju pigmentaciju, a ja u tom pogledu nisam nezadovoljna jer mislim da ovo nije paleta za vrhunske MUA, već za cure koje su se tek upustile u šminkanje i još uvijek vježbaju, ili možda još nisu toliko vješte s intenzivnim nijansama. S dobrom bazom (Catrice Prime and Fine) dobit ćete solidnu pigmentaciju koja će poslužiti za dnevni look, a moguće ju je nadograditi i pretvoriti u večernji look (no, budite oprezne i nemojte odjednom dodavati previše sjenila jer ćete ga inače teško izblendati).

Sjenila su na mojim kapcima trajala do skidanja šminke uz korištenje gore navedene baze.

Paleta ima četiri sjenila koja se mogu međusobno kombinirati, no ja bih tu još ubacila svjetliju nijansu za pomični dio kapka.
Crveno je sjenilo u stvarnosti više smeđe, a svijetlije smeđe je najslabije pigmentacije, dok su ostala dva dobre pigmentacije. Jedina shimmer nijansa je ova boja šampanjca koja može poslužiti za highlighter ispod obrve i u kutu oka, ostale su mat završetka.



Hoćete li se odlučiti na kupnju ove palete ovisi isključivo o vama i vašim potrebama, a mislim da iz recenzije možete iščitati je li ona za vas, ili možda ipak nije. Ima svoje dobre i svoje loše strane, ali je važno da se uz malo pažnje može iskoristiti na najbolji mogući način.

Jeste li isprobale ovu paletu? Volite li nositi crvene nijanse na kapcima? :)

*PR proizvod

2 komentara

  1. Ja sam jedna od onih kojima je loša. Dobrano se moram namučiti oko nje. Iako se s njom mogu napraviti divni lookovi, stvarno s njom treba oprezno i dugo raditi. Postepeno dodavanje sjenila i puno, puno blendanja... Nekad nikako ne mogu izblendati sjenila pa moram takva na posao jer više nemam vremena da to sredim... Jako je lijepa, divne nijanse ali grozna za rad.
    Čak nije ni za početnice jer ako se mi mučimo oko nje,kako neće i one..to je paleta za cure s dobrim živcima i onima koji imaju sate vremena provodit pred ogledalom... Hehehh

    OdgovoriIzbriši
  2. Imas koji look tj slike, s nijansama iz palete? 😊

    OdgovoriIzbriši