Pokreće Blogger.

[NEW IN + RECENZIJA] Rosewholesale sunčane naočale i torbica


 Uzbuđena sam jer je ovo prva fashion suradnja na blogu i ne znam kako ćete reagirati. Ja se ipak nadam da će vam se svidjeti jer ću vam predstaviti dva odlična, a vrlo povoljna proizvoda.

Nisam osoba koja voli naručivati preko interneta, a razloga je više. Ne volim kupovati nešto što nisam isprobala/vidjela uživo, ne volim čekati da mi nešto stigne, ne volim strahovati od carine, ne volim plaćati poštarine.
No, online shopovi su u zadnje vrijeme preplavili internet i sve su bolji i bolji. Suradnja s blogerima čitateljima omogućava uvid u kakvoću proizvoda (baš zato mislim da su ove recenzije korisne) i neke opće informacije o internet kupovini koje znatno olakšavaju samu kupnju.

Ja sam se za početak usredotočila na modne dodatke jer je s njima teško pogriješiti, ali sam odabrala stvari za koje mislim da su trenutno vrlo popularne, uklapaju se u moj stil i mogle bi biti zanimljive vama. Naručila sam ih sa Rosewholesale stranice, stigli su za oko dva tjedna, a poslani su iz Nizozemske pa mi se čini da nebi trebalo biti problema s većim narudžbama i carinom (iako ne mogu garantirati jer je moja iznosila manje od 22$).
Obje stvari su došle jako dobro zapakirane pa se putem nisu mogle oštetiti (bilo je toliko folije da sam ih jedva otpakirala :D).

1. Cross-body bag - LINK
Ova torbica izgledom podsjeća na jednu puno skuplju (koju nećemo imenovati), a cijenu provjerite na linku - zaista je povoljna.
Izrađena je od umjetne kože koja je kvalitete one koju ćete pronaći u našim high street dućanima. Poklopac torbe je od brušene, umjetne, mekane kože i torbi daje drugu, lijepu dimenziju. Bojala sam se da će jedini način zatvaranja biti ovaj privjesak, no tome nije tako - ima kvalitetni magnetni zatvarač. Neće vam se otvarati i nećete imati problema s tim. Ono što je mali nedostatak je da torba unutra nema nikakve džepove i pregrade, no to joj opraštam za tako malu cijenu.





2. Sunčane naočale - LINK
Zašto sam naručila usred zime sunčane naočale? Zato što su super dodatak na outfit fotkama jer ne morate brinuti o tome kud gledate, ne morate imati šminku na očima, prekrivaju podočnjake i izgledaju odlično. Ove imaju prednji, metalni, zlatni dio, a drškice su plastične s leopard uzorkom. Mislim da će podići svaku kombinaciju na neku višu razinu.
Stakla su smeđa i vrlo je ugodno gledati kroz njih. Ono što je pomalo čudno je što je onaj dio koji ide na nos (oni mini nastavci, nisam sigurna kako se to zove :D) metalni, no ne žulja i ne smeta.



Jeste li ikada išta naručile s interneta? Koji su vaši najdraži online shopovi? Što mislite o mom prvom izboru? :)

*PR proizvodi

 PS.: Prijavila sam se za Place Of Creators natječaj (platforma preko koje bih mogla dobiti više mogućnosti zanimljivih suradnji, od kojih bi svi mi imali koristi :D) i puno bi mi značilo kada biste glasali za mene klikom na link (samo stisnete zvjezdicu kraj riječi glasaj). :) Hvala vam!

http://pofc.tv/video/sto-je-u-mojoj-torbi/

2 komentara

  1. O da. Stalno narucujem s eBaya. Ali nista skuplje od 160kn, bas zbog carine.
    Iako, par puta jesam narucila nesto skuplje ali selleri stave isto manju cijenu na posiljku.. ne znam zbog cega al ajd. Znam da sam kupila muzu torbu za posao- i seller napisao da je koštala 10$.
    Ajde de. Nama ne smeta..
    Bitno da nisam morala nista dodatno placati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super se cine obje stvari. Nisam cula ranije za ovu stranicu i sad gledam tamo i ne nalazim podatke o postarini? Placa li se i koliko?

    OdgovoriIzbriši