Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Uriage Xemose Gentle Cleansing Syndet


 Uriage je nedavno predstavio svoju Xemose liniju namijenjenu kožu sklonu atopiji, a ja sam dobila priliku prisustvovati zanimljivom predavanju Dr.Tonija Ionescoa i isprobati neke proizvode, a danas ću vam pričati o sindetu.


Za početak, mislim da bih trebala objasniti što je sindet jer sam i sama prvi put čula za takvu vrstu proizvoda. Sindeti su zapravo sintetski detergenti, blaži od klasičnih sapuna i namijenjeni su osjetljivoj koži. Vežu ulja i nečistoće, a nastali spojevi se onda ispiru vodom.

Predavač nam je objasnio kemiju koja stoji iza Xemose linije i vezana je uz TLR-2 receptore na koje su ciljali, no neću vas zamarati time. Bit cijele priče je da se ljudima s atopijom omogući njega kože koja će dovesti do korištenja što manjeg broja lijekova što naravno ima dobar učinak na cijeli organizam jer svi lijekovi nose svoje nuspojave. Zanimljivo je i da je Uriage farmaceutska kozmetička tvrtka čiji proizvodi podliježu sličnim istraživanjima kao i pravi lijekovi (npr. pretklinička i klinička istraživanja) pa stoga ne čudi da njihovi proizvodi zaista imaju učinke.

Zašto sam ja isprobala ovaj proizvod iako nemam kožu sklonu atopiji? Zato što je ovaj proizvod odličan izbor za osjetljivu kožu koja lako reagira na (nepotrebne) sastojke poput parfema, koji nisu sadržani u ovome sindetu.

Ovaj čistač sam koristila svaku večer prije spavanja, nakon što bih šminku skinula micelarnom. Budući da je jako rijedak vrlo se lako rasporedi na vlažnom licu. Većinu vremena sam ga koristila samostalno, a nekada i u kombinaciji s peeling padom ako sam htjela malo jače čišćenje.
Nakon ispiranja, lice je osjetno čisto, ali nije isušeno kako zna biti s nekim gelovima.
Općenito mi ovaj sindet nije isušio lice, niti mi je uzrokovao nepravilnosti. Vrlo je blagog učinka, što ne čudi budući da je namijenjen djeci, novorođenčadi i odraslima.


Ne sadrži alcohol denat, niti parfem i hipoalergen je. Od potencijalnih iritansa bih spomenula Magnesium Laureth Sulfate jer znam da nekima smetaju sulfati. Sadrži patentirani Cerasterol-2F kompleks i Uriage termalnu vodu.


Dolazi u izdašnoj količini od 200mL, a može se koristiti i na licu i na tijelu.

Meni se ovaj proizvod jako svidio i nastavit ću ga koristiti jer odgovara mojoj koži koja vrlo često loše reagira na nove proizvode.

Jeste li isprobali ijedan Uriage proizvod? Znate li nekoga tko se bori s atopijom?

Nema komentara