Pokreće Blogger.

[ESSENCE WEEK - Day 4] Matt matt matt lipstick 07 Purple power


 S Essence ruževima nemam puno iskustva, nekako mi nisu privukli dovoljno pažnje pa ih nisam isprobavala. Ovi bi mogli mnogima upasti u oči, a i trebali bi.

Ambalaža je puno elegantnija i profinjenija od uobičajenih Essence pakiranja, ruževi imaju mat poklopac u nijansi ruža i srebrno dno što ih čini uočljivima i privlačnima.
Osim toga, ovo su ruževi mat završetka koji je već godinama u trendu i čini se da će tako ostati još bar neko vrijeme, a uz to su i jeftini.



Ovaj ruž je kremaste teksture koja se lako nanosi na usne, ali bih vam za preciznost preporučila obrubljivanje usana olovkom za usne.
U početku je polumat završetka, a kasnije u potpunosti mat. Nije mi drastično isušio usne kako to obično čine mat ruževi, ali ipak nanosim balzam za usne kao podlogu (to radim uvijek).
Traje solidnih 6 sati, nakon čega počinje blijediti, a ako se odlučite na obrok, ruža će nestati na unutarnjem dijelu usne. Budući da su dosta kremasti, nije potrebno skidati cijeli ruž i ponovno ga aplicirati, već ga je dovoljno popraviti na mjestima gdje se izgubio. Ne stvara se ružni osjećaj na usnama nakon popravka što mi je super jer ih to čini vrlo praktičnim za izbivanje iz kuće.
Ima fini miris po šumskom voću (bar ja mislim da je to šumsko voće :D).

Purple power je tamna, berry nijansa koja na usnama izgleda ipak malo svijetlije.


Jeste li isprobale ove ruževe? Nosite li mat ruževe, ili više volite neki drugi završetak? Jeste li isprobale druge Essence ruževe? :)

*PR proizvod

Broj komentara: 6

  1. Obožavam ovaj ruž! :) I na tvojim usnama izgleda totalno drukčije! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam i ja ovu nijansu 07, prekrasan je...inače nisam ljubitelj mat ruževa , ali ovaj me totalno oborio s nogu, a tek miris...mmmm

    OdgovoriIzbriši
  3. lijepa nijansa i na usnama uopće ne djeluje tamno!
    Aneta

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš ti lijepo stoji! Nisam uzela ovu nijansu jer sam mislila da je jako slična velvet matt ružu koji sam također kupila od Essenca, ali ispada da se vraćam po nju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam još uočila ruževe u ovoj ambalaži. Super ti stoji, kontrastan s očima :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Na mojim usnama ovaj ruž izgleda puuuno tamnije nego na tebi :D I ja ga jako jako volim ^^

    OdgovoriIzbriši