Pokreće Blogger.

[LIFESTYLE FAVORITI] Lipanj


Puno vas je izrazilo želju da lifestyle favoriti postanu stalna kategorija na blogu pa ću se potruditi da tako i bude od sada pa na dalje.
Iako je na naslovnoj fotografiji naše prekrasno more, ne dajte se zavarati, još ga nisam vidjela ove godine.

1. Snapchat
Opet  jedna aplikacija među favoritima, ovaj puta megapopularni Snapchat. Isprva nisam bila neki veliki fan (ponajviše zbog mobitela koji ga nije baš podržavao pa se aplikacija uvijek rušila), no u međuvremenu sam ga za voljela (imam novi mobitel, vidjet ćete ispod :P) jer mogu pratiti dnevne dogodovštine meni zanimljivih i dragih ljudi. Usput šaljem prijateljima urnebesne fotke, čemu bi inače služili oni divni filteri?! :D
Možete pratiti i moj (ne)zanimljivi život na @classifiedb.
Na Snapchatu ćete najprije vidjeti novitete koji su se našli kod mene jer se tamo ne moram potruditi za izvanrednu fotografiju pa me zapratite ako želite biti prvi u toku.





2. Samsung S5 Neo
Da, znam da ovo nije najnoviji model i da, ne izgleda onako fensi kao S6 i S7 edge modeli, ali mi je ovaj i dalje 100 puta draži.
Razmišljala sam bi li kupila S6, ili S5 Neo, no odluka je vrlo brzo pala na S5 Neo zbog toga što ima vrlo slične karakteristike kao i S6, a veći kapacitet baterije te mogućnost njenog mijenjanja i podrške SD kartice, što S6 ne može i nema (S7 je u tom pogledu napredniji).
Na svom S3 sam već dva puta morala mijenjati bateriju tako da mi se nije isplatilo riskirati zbog mrvicu ljepšeg mobitela. Tako vam je to kada ste kao ja 0/24h online. :D
Kamera mu je odlična (i prednja i stražnja), brz je i jako sam zadovoljna trajanjem baterije.


3. Devious maids
Ako ste voljele Desperate Housewives, ovo je serija za vas. Umjesto o kućanicama, ovdje se radi o sluškinjama (na hrvatskom ovo zvuči nekako ružno, maid je ljepši izraz) kojima su životi sve samo ne dosadni. Ima tu i ubojstava, drame, ljubavi, ali najviše smijeha zbog čega uživam u gledanju ove serije.



4. Aura So dolly, so sweet event
Što bi lifestyle bio bez nekog eventa, ili događanja. Aura se potrudila i organizirala je jedan divan, ljetni event u popularnom Gin Gardenu gdje nam je predstavljena nova limitirana kolekcija So dolly, so sweet.
Najprije smo se u Kozmu upoznali s Aurinom filozofijom koju nam je pobliže pojasnila sama šefica kompanije. Ohrabrujuće je i motivirajuće vidjeti tako uspješne žene kako radom i trudom stižu na svoj zacrtani cilj.
U Gin Gardenu smo uživale u živoj glazbi, kolačima koje je pripremila Magnolia te koktelima koji su neizostavan dio ljetnih druženja. :)



Što je vas uveseljavalo protekli mjesec? Koji su vaši favoriti lipnja? :D

Nema komentara