Pokreće Blogger.

Valentinovo - FOTD #4


Iako me lovi neka viroza, nisam mogla ne natipkati post za Valentinovo. Prošle godine sam radila manikuru, ove godine jedan ružičasti look.

Isprobala sam i neke nove proizvode, među njima Maybelline the falsies push up drama maskaru* koja će se uskoro naći u našim drogerijama. Brow satin olovka mi se sviđa što se tiče nanošenja, ali mi ova nijansa baš i ne odgovara. Potražit ću tamniju i vidjeti bi li ona možda bila bolja. :)

Ovo je nešto što bih ja sigurno nosila na Valentinovo, iako, koga ja lažem, meni se to ne da pa bih samo nabacila korektor i maskaru. :P
Zaljubljena sam u glowy lookove u zadnje vrijeme (uopće se ne primijeti) pa vjerujem da ćete ih često viđati na blogu. Još uvijek nisam na ti s postavkama na fotiću pa se trudim naučiti kako što bolje uhvatiti šminku, pogotovo onu na očima. Vjerujte mi na riječ da je uživo intenzivnija, nego na slikama.

 
 



Lice
 Catrice Prime and Fine pore refining anti-shine base
Catrice All matt plus 010 light beige
Maybelline Fit me concealer 15
Catrice camouflage cream concealer 010 ivory
Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof
 Sleek Contour Kit - Light
Aura Illuminate me! - Sunlight
Oči:
 Maybelline color tattoo Pink Gold
Avon quad Precious shells (highlight u unutarnjem kutu oka)
Sleek Storm paleta
MUR Iconic 3
Maybelline the falsies push up volume mascara
Obrve:
Maybelline browsatin dark blonde

Usne:
Essence longlasting lipliner 07 plum cake
MAC Faux 

Volite li ružičaste nijanse na očima? Kakve biste postove htjeli čitati uskoro na blogu? Dajte mi neke ideje. :D Imate li savjet kako uloviti bolje makeup na fotkama? :)

Broj komentara: 8

  1. Apsolutno suosjećam s ovim fotografiranjem sminke. Inače obožavam fotkati i amaterski se bavim s tim, ali kad je u pitanju slikanje sminke, mora mi se složiti nekoliko stvari. I ja još ucim o tome, i baš sam uskoro planirala post neki o tome, čisto da podijelimo ono što znam jer na netu informacije o tome svi skrivaju i čuvaju. :)
    Inače, lijepo i jednostavno, svida mi se. Ja bih vjerojatno dodala tuš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja vidim, odlicne su ti slike za sada :D obavezno napisi post i javi da procitam, jako me zanima kako sto bolje iskoristiti fotoaparat :D
      Hvala ti :) ja tus bas i ne koristim jer imam dosta spustene kapke pa se onda sjenila ne vide uopce od tusa, inace bih ga i ja sigurno dodala :D

      Izbriši
  2. ova kombinacija na usnama ti super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa look, a nijansa na usnama je baš po mom guštu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo, ovo su nekako i moje boje za svaki dan ako se već odlučim za sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primijetila sam da si u zadnje vrijeme u ruzicastom fazonu, odlicno ti stoji :D

      Izbriši