Pokreće Blogger.

Recenzija - Sleek Face Contour Kit Light


Već dugo koristim ovaj set za konturiranje i mislim da je krajnje vrijeme da vam malo pričam o njemu. Ne znam zašto mi za najdraže proizvode uvijek najviše treba, ali to je valjda zato što mislim da uvijek ima vremena i da nigdje neće pobjeći. :D

Pisat ću vam danas o Sleekovom setu za konturiranje i to u light verziji u kojoj ćete dobiti jedan bronzer i jedan highlighter. Dolaze zapakirani u kartonski omot što mi je predivno kod Sleek proizvoda. Daje dašak high end proizvoda, a i imate u čemu čuvati paletu ako ih volite posebno paziti. Cijena ove palete je 9.99$ na Sleekovoj službenoj stranici, ili 65,95 kn na Pink Pandi. Za tu cijenu dobit ćete 14 grama proizvoda, što zaista nije malo (iako cijeni još morate pridodati poštarinu).



Sama paleta je plastična, crna i mat kao i većina Sleekovih. Dosta će se brzo zaprljati ako nećete posebno paziti, ali moja još nije. Pakiranje je čvrsto i neće se otvoriti pri transportu. Unutra se nalazi i ogledalce što je praktično kada ste na putu i neda vam se nositi puno stvari.


Što se tiče samog bronzera i highlightera, moram priznati da me bronzer oduševio (ali uzmite u obzir da je ovo moj prvi proizvod za konturiranje), a highlighter baš i nije toliko.

Bronzer je mekane, puteraste teksture, jako lagano se blenda i izrazito je pigmentiran. Toliko je pigmentiran da morate paziti da skroz lagano prođete po površini kako ne biste uzeli previše proizvoda. Iako je toplog podtona, na mome licu ne vuče na narančasto odnosno ne izgleda neprirodno. Koristim ga za konturiranje ispod jagodične kosti, za čelo i donju čeljust (haha, jel se ovo možda u ovim uvjetima drukčije kaže?). Može se koristiti kao all over bronze, ali to inače baš i ne radim pa ga ne koristim u tu svrhu, ali vi svakako možete.

Highlighter je klasične boje (jel' to postoji? haha), odnosno nekakve svijetle boje šampanjca. Tekstura mu je također mekana, ali problem je što za moj ukus sadrži previše šljokica, a premalo shimmera. Šljokice koje sadrži su jako sitne, da ne biste pomislile da su to sad neke grude ili slično haha. Htjela bih zapravo da sadrži samo shimmer jer nisam preveliki fan šljokica. Ali to sam samo ja. Naravno da može poslužiti kao highlighter i vama može biti odličan. Svi tražimo nešto drugo u highlighterima (kako romantično hehe).


Swatchevi:


Ovdje možete vidjeti kako bronzer izgleda na mome licu ispod jagodične kosti:


A ovdje u kompletnom makeup looku (također samo ispod jagodične kosti):


Jako mi se sviđa kako se bronzer ponaša na mome licu i jednostavno ga obožavam. <3 Jedan je od dragulja moje makeup kolekcije.

Samo konturiranje volim, ali ne za svaki dan, već za izlaske i druge posebne prilike. To je zato što na dnevnoj bazi nosim vrlo malo šminke, većinom ju čak uopće ne nosim jer ne stignem. Imam dosta izražene jagodice pa ih zapravo samo malo dodatno naglasim bronzerom. Isto tako, volim lagano konturiranje, a ne ono pretjerano koje su neke zvijezde popularizirale. Nemam ništa protiv ako netko voli jače konture, svatko zna što voli i što mu godi (danas sam baš inspirirana haha).

Iako nisam baš zadovoljna s highlighterom, preporučila bih vam ovu paletu zbog bronzera. Vjerujem da ću jednog dana kada potrošim bronzer naručiti opet istu. A i kao što sam rekla, možda se vama highlighter baš svidi.

Što vi mislite o konturiranju? Koje proizvode koristite za konturiranje? Imate li neki drogerijski highlighter favorit na koji bih mogla baciti oko? :)

Broj komentara: 12

  1. Tek skinem jednu paletu s WL i evo nje opet sa Sleek-postom, pa što mi radiiiiš! :D Jako mi se sviđa cijeli look, daj još koju slikicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš, kako mene drugi navuku na njih, tako i ja tebe :P
      Na fejsu ima još jedna, ali ovo je u biti bilo namijenjeno za nagradnu igru, ali je ispalo super dodatak za post :D
      Moram naučiti nekako slikati sa svojim fotićem izbliza look, iako mislim da će to biti nemoguća misija :P

      Izbriši
  2. Jako ti lijepo izgleda na licu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično izgleda i već želim :D Posebno se dobro vidi na licu na drugoj fotki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni ovo super izgleda, ja imam podužu wl sleek proizvoda i definitvno je ova paletica za hajlajt i konturiranje na njoj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, moja lista je isto dosta duga, a čini mi se da je svakim danom duža :D
      Drago mi je što ti se sviđa paletica, nadam se da će se i tebi svidjeti koliko je i meni ako je naručiš :)

      Izbriši
  5. Koristim Golden Rose bronzer jer mi je boja A1, ali ovo mi danas dolazi iz Londona tako da sam uzbuđena kao malo prase :D :D :eeek: Jedva čekam isprobati! Hajlajtere ne koristim, ionak se sva zamastim i onda imam komplekse na sjaj na licu, tak da ću ga vjerojatno mrcvariti kao sjenilo jer obožavam takve boje na kapcima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam čuti dojmove. :D A to za hajlajtere i masno lice, suosjećam jer imam masnu T-zonu pa bih ih koristila isključivo za jagodice, za ostala područja imam prirodni sjaj. :P Očekujem hrpu recenzija stvari iz Londona! :D :D

      Izbriši