Pokreće Blogger.

Recenzija - Avon nutra effects hydration gel creme


Znate ono kad ste zatrpani preko glave obavezama, ali vama se neda i gotovo. E tad ja tražim spas u pisanju postova u nadi da ću se ispuhati, motivirati i osjećati korisnom. Zato sam ja danas odlučila natipkati novi post o jednoj divnoj kremici.

Ispitni rokovi su pred vratima, trebala bih učiti, ali se još uvijek nisam ufurala u sve to. Mislim da je dobro da si nekad skrenem misli sa stvarnog života i nestanem u ovaj svoj virtualni kutak u kojem se mogu opustiti, a vjerujem da svi imamo nešto čemu se posvetimo kada nam treba odmor i čišćenje misli.

No, dosta baljezganja o meni i mojim glupostima. Hajmo mi pričati o novoj liniji Avonovih krema za lice.
Naime, Avon je nedavno predstavio novu njegu lica pod nazivom Nutra Effects. Postoje Hydration, Balance, Radiance, Ageless i A.Advanced linija kako bi svatko mogao pronaći bar jednu kremu za svoj tip kože. Svaku liniju karakterizira određena vrsta sjemenki koje bi trebala pozitivno utjecati na našu kožu zbog svojih svojstava.
U Avonovoj vrečici koju sam dobila na BBD-u se tako našla krema iz linije Hydration, točnije Nutra Effects hydration gel creme* koja je pogodna za dehidranu kožu (kakva je i moja) pa sam bila jako sretna što sam dobila baš tu.

Krema dolazi u kartonskoj kutijici zaštićena plastičnom folijom koja izgleda zapravo vrlo jednostavno što mi se sviđa jer me asocira na nešto što bi trebalo biti prozračno. Da, sad sam počela filozofirati o kutiji u kojoj je krema. :D
Na poleđini možete naći sastojke te podatak da sadrži 50 mL, količinu koju biste trebali potrošiti unutar 12 mjeseci od otvaranja, a možete ju kupiti u trenutnome katalogu za 52 kune (kako zanimljiva brojka). Redovna cijena je 65 kuna, a može se nekada naći i za 45 kuna.



Sama krema je unutar staklene posudice s plastičnim čepom i moram priznati da mi se jako sviđa izgled ambalaže. Djeluje puno skuplje, nego što jest, a i općenito je atraktivan dodatak za kupaonu, ili stol za šminkanje u mome slučaju.
Kada odvrnete čep, uočit ćete još jedan dodatni plastični poklopac koji prekriva kremu, ali nije fiksno vezan (u smislu da je zalijepljen, ili nešto slično), već ga samo skinete.



Sada kada sam ambalažu opisala detaljnije, no što sam prije opisivala slike na likovnoj kulturi možemo priječi na djelotvornost ove kreme.
Spomenula sam neke sjemenke na početku posta pa želim naglasiti da se ovdje radi o chia sjemenkama koje su ovdje prisutne u službi hidratacije kože jer na sebe vežu vodu.

Tekstura kreme je gelasta (baš sam maštovita, nema šta :D) i podsjeća me malo na Balea Aqua serum, ali je gušća i hranjivija, nego on. Miris je pomalo neobičan, nije neugodan, ali sada ga više uopće ne primjećujem.


Koristim ju otkada sam je dobila (otprilike 2 mjeseca), a potrošila sam negdje pola sadržaja. Možda i malo više, nisam dobra u procjenama.
Nekada je koristim kao dnevnu kremu, nekada kao noćnu, a nekada i kao podlogu za šminku. U sva tri slučaja mi odlično odgovara. Noću mi hidratizira kožu tako da ujutro bude glatka i mekana, a danju mi trenutačno zagladi kožu i tako je pripremi za nanošenje tekuće podloge.

Smanjila mi je osjećaj zatezanja, sanirala neke suhe dijelove kože, ali mi nažalost nije pomogla u riješavanju ljuskica oko nosa. Ne znam imate li vi s time problema, ali ako imate, kako se nosite s tim ljuskicama? Imate li neki preparat koji vam pomaže?
Moram naglasiti da mi nije dodatno mastila moju masnu T-zonu, već ju je hidratizirala, ali ju nije matirala. Lagana je i upija se gotovo trenutno tako da nemate osjećaj kao da imate masni film za licu. To ima veze i s time što je ovo light verzija kreme pa je pogodna za ljude koji ne vole teške, masne proizvode na svome licu. Također, uzmite u obzir da ne sadrži SPF, ali postoji dnevna krema iz iste linije koja ga sadrži pa bacite pogled na nju ako vas to zanima.
Kao podloga za šminku se ponaša jako dobro jer puder na nju sjeda divno, zato što mi je koža zaglađena nakon nanošenja kreme.

Meni se jako sviđa kako ova krema djeluje na moju kožu i sretna sam što sad imam go to kremu za lice koju namjeravam kupiti kada ju potrošim jer mislim da će mi biti dobra i za ljeto kako nije teška. Iako, htjela bih probati i Balance verziju koja je namijenjena mješovitoj koži pa bi mi možda ljeti još bolje odgovarala. Cijena zaista nije velika, tako da svakako vrijedi isprobati ovaj proizvod.

Koristite li Avon kreme za lice? Jeste li isprobali možda ovu? Volite li lakše, ili teže kreme za lice? Pišite mi u komentarima :)

*PR proizvod


Broj komentara: 8

  1. Meni sa ljuskicama oko nosa pomaže najobičnija pantenol krema, isprobaj, jako je povoljna, a možda i tebi pomogne. Imam gel kremu, ali za kombinovanu kožu i također sam jako zadovoljna djelovanje, dok me dnevna krema i nije toiko oduševila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, imam doma Bepanthen pa ću baš isprobati. :D Primjetila sam da se većini više sviđaju ove gel kreme od dnevnih. :) Ima li ta za mješovitu kožu puno alkohola u sebi?

      Izbriši
  2. volim ovakve zahvalne preparativne proizvode, koji ti odmah sjednu, rade svoj posao i ne moraš puno misliti, samo ih staviš :D
    ova tvoja zvuči super :D
    ja sam dobila Radiance, sa spf 20 , ali još nije stigla na red :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako kako si rekla, a zaista rijetko naletim na preparativu za lice koja mi odgovara :D volim isprobavati, ali volim znati negdje u pozadini da se uvijek mogu vratiti nekom proizvodu za koji znam da će mi biti dobar :D
      O Radiance nisam još ništa čitala pa se veselim dojmovima :) mislim da imaju čak i serum nekakav (ili tako nešto slično) :D

      Izbriši
  3. Super zvuči, danas ću vidjeti novi katalog pa ću baciti pogled na nju i Balance koju spominješ :) I moja je u zadnje vrijeme dehidrirana, vjerojatno i jer pijem malo vode. Nema veze što si svaki dan prije nego idem iz kuće pripremim bočicu, ona me uredno i netaknuta dočeka na stolu i kad se vratim. Dok se jednom ne srušim negdje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poznato mi je to s vodom, trebala bih puno više piti :D makar moram priznat da me ove vrućine tjeraju da pijem punooo :D svakako baci pogled na ovu hydration :)

      Izbriši
  4. Ovo oko ispita te potpuno razumijem, i samoj mi je tako :) kremu nisam probala jer mi je koza dosta osjetljiva, no utjehu sam pronasla u obicnoj nivei soft koja mi je pomogla i za ljuskice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ti nesretni ispiti, jedva čekam da ih se riješim :) a niveu soft koristim inače, ali mi nije riješila problem ljuskica :/ a i za ljeto mi je malo preteška pa sad testiram alternative :) iako je to inače jako zgodna kremica :D

      Izbriši