Pokreće Blogger.

Mojih top 5 proljetnih lakova za nokte


Proljeće još uvijek nije gotovo pa sam mislila da bi bilo lijepo da vam pokažem svoje najdraže proljetne lakove. :)

Kada kažem proljetni lakovi ne mislim time da se oni mogu nositi samo u proljeće. Svatko sam bira koje nijanse mu najviše odgovaraju i ne mora se ravnati ni po čijem izboru. :)
Ja sam tip osobe koja zimi nosi tamnije nijanse (ako nije nail art u pitanju), a čim proljeće pokuca na vrata težim raznoraznim bojama, bile one pastelne, ili jarke.
Danas ću vam pokazati najdražih pet proljetnih lakova za nokte s time da redoslijed nije bitan jer su mi svi podjednako dragi. Koji od njih ću nositi ovisi najčešće o mome raspoloženju, ili o određenoj odjevnoj kombinaciji.
Također, cijena laka mi ne znači ništa jer i najskuplji lakovi mogu biti grozni, a najjeftiniji divni. Najčešće biram po nijansama. Donju granicu nemam što se tiče novaca, a gornju itekako. Skupe lakove, a to su za mene i Essie lakovi, kupujem na akcijama i sniženjima jer mi je jednostavno žao dati 75 kuna za jedan lak, pogotovo kad znam da su vani puno jeftiniji.

1. Essie - Romper Room
Da, da. Rekla sam da nema posebnog redoslijeda. Kršim pravilo hehe. Ovo je moj najdraži proljetni lak i s razlogom je na prvom mjestu.
Radi se o pastelnoj ružičastoj, kremaste teksture i sjajnoga finiša. Ovaj lak ima dosta primjese bijele pa ga je zbog teksture kakvu većina takvih lakova ima, teže nalakirati ravnomjerno. Meni trebaju 2 sloja (ponekad 3) kako bih dobila ujednačeni rezultat. Unatoč mukama, nakon što sam ga uspješno nanijela uživam u pogledu na svoje nokte. Imali ste ga priliku vidjeti dosta puta na blogu kao na primjer ovdje.


2. Essence - 146 That's what I mint
Mislim da nijedan lak (osim crnog i baznog) nisam kupila toliko puta koliko sam ovaj. Uvijek sam imala rezervnu bočicu kako nikad ne bih ostala bez njega, a sad su ga maknuli iz asortimana. :(
Radi se o predivnoj mint zelenoj koja je prošle dvije godine bezbroj puta bila na noktima tijekom svih godišnjih doba (pogotovo ljeti). Kremaste je teksture, sjajnoga finiša i jako lagano se nanosi. Prekriva već u jednom sloju, a drugi ga upotpuni. Cijena je sitnica, a i suši se jako brzo. Imali ste ga prilike vidjeti ovdje na blogu.
Iako ga je Essence povukao iz asortimana, u novoj kolekciji možete naći dosta sličan.


3. Essie - Sand Tropez
Kad god nemam ideje što bih s noktima, nalakiram ih ovim lakom. Ovo je jedna prekrasna pješčana neutralna nijansa (jedna od rijetkih u mojoj kolekciji) koja ide na gotovo sve. Lak nije kremast kao prethodna dva, rjeđe je teksture od njih, a to ga čini savršenim za brzu manikuru jer se lako nanosi. Prekriva u dva sloja, a imali ste ga prilike vidjeti ovdje. Volim ga nositi kada su mi nokti dugi jer mi tada izgleda najljepše.


4. L'Oreal Color Riche - 852 Pistachio Drage
Ovaj lak sam kupila jednom prilikom u dm-u gdje sam ga našla sniženog na 10 kuna. Nisam mogla odoljeti toj cijeni, pogotovo zato što su L'Orealovi lakovi inače dosta skupi uzmemo li u obzir militražu (oko 36 kuna za 5 mL). Kao i Romper Room, kremast je i sadrži primjese bijele, ali se znatno teže nanosi od njega. Dosta dugo mi treba kako bih ga ujednačeno nanijela, tako da ga koristim onda kada imam dovoljno živaca i vremena. Isplati se imati strpljenja jer je rezultat jedna predivna nijansa pistacije koja djeluje baš osvježavajuće.


5. Essence - 13 forgive me
Posljednji lak za danas, a i moja najnovija pridošlica jest lak iz Essenceove nove linije gel nail polish lakova. Radi se o jednoj ružičastoj koja ovisno o svijetlu djeluje ponekad i kao da ima koraljne primjese. Jako mi se sviđa nijansa jer je tako varijabilna. Kremaste teksture je, sjajnoga finiša i vrlo lako se nanosi. Essence je moj alfa i omega što se tiče lakova jer su jeftini, a meni sasvim dovoljno kvalitetni. Drže mi 5+ dana na noktima, ali to ima očito neke veze s mojim noktima jer čujem da se puno ljudi žali na trajnost. Meni gotovo svi lakovi (osim crvenih) drže 5+ dana pa nisam neko mjerilo. Trajnost možete produljiti koristeći nadlak, kao na primjer Essence BTGN.
Sliku ovoga laka možete naći na mom Instagramu pa vas ovom prilikom pozivam da me zapratite i tamo. :)


To bi bilo sve za danas od mene. Nadam se da vam se svidio post. :)
Ako je, recite mi želite li možda češće ovakvu vrstu postova (mojih top 5/10 proizvoda) čitati na mome blogu.
Sada se bacam na učenje za kolokvije, iako ne znam uopće otkud bih krenula haha. :(

Sviđaju li vam se ovakve nijanse? Koji je vaš najdraži proljetni lak? Kako vi uživate u proljeću, imate li neke svoje male rituale? :)

Broj komentara: 12

  1. slažem se da su L'orealovi lakovi skupi za militražu koju pružaju, tako da super da si ovaj ulovila jer je stvarno lijep :D
    Sand Tropez mi je na wish listi, kao i mnogi drugi Essie lakovi,, šteta što su malo skuplji, jer nude stvarno posebne nijanse <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno šteta što su kod nas toliko skupi, ali zato se isplati iskoristiti popuste na dekorativu u Bipi/Kozmu i ponekad se malo počastiti :D osobno to napravim najčešće kada položim neki ispit haha :D

      Izbriši
  2. Ipak si uspjela jeej :D Što da ti kažem, svi su mi divni! Baš sam si razmišljala koji bih uzela iz Essence gel kolekcije, mislim da sad znam :) Moram si napraviti IG pod hitno! Sretno s učenjem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je teško, ali jesam! :D Tako sam i ja razmišljala i onda sam slučajno naletjela na swatch ovoga i morala sam ga kupiti <3 napravi IG da se pratimo :D i hvala ti, trebat će mi! :*

      Izbriši
  3. Ovaj mint je zakon i nisam znala da je povučen, ali mislim i ja da sam vidjela sličan u gel kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, baš mi je žao što ga nisu ubacili u kolekciju jer je ovaj novi navodno malo tamniji, ali isprobat ću i njega kad ovaj potrošim. Možda bude još bolji :)

      Izbriši
  4. Sand tropez je preeedivan. Morat ću ga što prije nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. odlične boje ! uduševila si me tako, da moram odmah da trčim, da si nalakiram noktiče :D haha

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su mi sve boje, ali posebno ova pastelna roza i mint! :l

    OdgovoriIzbriši