Pokreće Blogger.

Recenzija - Avon baza za sjenilo (eye shadow primer)

Za početak, sretna vam nova godina svima! :) Nadam se da ste sinoć uživale s najdražima i da se sad lijepo odmarate. Kako vam ne bi bilo dosadno pripremila sam vam post o jednom divnom proizvodu.

Radi se o Avon bazi za sjenilo. Sigurna sam da ste već čule ponešto o njoj, a ja ću vam sada ispričati moje dojmove.

Dolazi u maloj crnoj kutijici, podsjeća na neke skuplje brendove. Volim kada zapakiraju proizvode tako, nekako je profinjenije. Cijena za 3 grama proizvoda je 45 kuna, no većinu vremena je na akcijskoj cijeni od 29 kuna.


Unutar kartončića nalazi se baza u posudici od stakla s plastičnim poklopcem. Sviđa mi se ovaj minimalistički dizajn. Sama posuda je dosta teška zbog staklenog dijela, ali je zato stabilnija kada je stavite npr. na stol. Lako se odvrće, ali se neće otvoriti sama u neseseru.


Nekima će smetati što je pakiranje upravo tako da zapravo prstom morate ući u proizvod, no tko to ne voli uvijek može koristiti male špatule ili sintetički kist. Proizvod je kremaste, prozraćne teksture. Nije težak na kapcima i nije potrebno puno kako bi se popunio kapak. Dosta se sporo troši što je uvijek plus. Preporučam da je ne držite predugo otvorenu jer mi iskustvo govori da će se inače brže "osušiti". Nanesite samo tanak sloj, kao i kod svake baze, kako ne bi imala upravo suprotan efekt i počela se mrvit i skupljat u pregibu.


Jedina dostupna nijansa je light beige, rozog podtona. No, to neće smetati jer se boja stopi s vašom bojom kože i zapravo je skroz neprimjetna.


Gornja slika s bazom, donja bez.
Kako bih vam što bolje demonstrirala učinak ove baze, uzela sam sjenilo iz MUR Iconic 2 palete koje je mat i kao većina mat sjenila dosta slabo pigmentirana. Možete i sami vidjeti koliko je ovaj proizvod pojačao intenzivnost ovog sjenila. Ova baza je odlična kako bi nešto slabija sjenila popravili i mogli bez problema koristiti. Matira kapak (moji su lagano masni) i tako ostaje sve dok ju ne skinete. Trajnost sjenila na njoj je isto takva, čitav dan (odnosno dok ne skinete šminku). Sjenila se također više ne nakupljaju u pregibu.
Meni je ova baza odlična i mislim da na našem tržištu nećete naći bolju za tu cijenu. Svakako se isplati ako ste ljubitelj sjenila i imate možda neke "neiskoristive" lošije kvalitete. Ova baza će izvući najbolje iz njih.
Moja je ocjena 5.

Jeste li isprobali ovu ili neku drugu bazu za sjenilo?  Želite li vidjeti post s rođendanskim new in-om? :)




Nema komentara