Pokreće Blogger.

NOTD #10

Budući da zima još nije gotova, odlučila sam se na tamniju boju laka za nokte. Neki dan sam pokušala nokte nalakirati "bubblegum"-rozom, no ispostavilo se da meni još uvijek nije vrijeme za takve nijanse. Upravo zato sam jedva dočekala da se dočepam svoje omiljene Bahame mame.

Ovaj nail art nije zahtjevan, čak bih rekla da je ovo više uljepšavanje samoga laka. Naime, sve što trebate napraviti je nalakirati nokte omiljenim lakom i napraviti dvije točke različitih veličina na svakom noktu nekom kontrastnom bojom. Meni se sviđa jer je brzo gotovo, a jako lijepo izgleda.

Za ovaj nail art koristila sam:
- Manhattan Pro shine base coat
- Essie - Bahama mama
- Essie - Jiggle High Jiggle Low
- točkalica (dvije različite veličine)

Kao i uvijek, počela sam jednim slojem baznoga laka. Nakon toga nanijela sam dva sloja Bahame mame i pričekala da se osuši. Onda sam kod korijena svakog nokta napravila jednu veću i iznad nje jednu manju točkicu zlatnim lakom. Možete nanijeti preko toga sloj nadlaka.



Kako vam se sviđa ovako jednostavan način uljepšavanja laka? Volite li tamne nijanse na noktima? :)

Nema komentara