Pokreće Blogger.

Empties #1

Odlučila sam se za jednu novu vrstu posta, odnosno kategoriju - empties. Mislim da je većini dobro poznata, naime, radi se o proizvodima koje sam potrošila do kraja i o kojima vam želim reći par riječi jer ipak mislim da potpuni dojam o proizvodu imam kada ga potpuno potrošim.

Ovaj mjesec nemam nikakvu dekorativnu kozmetiku jer se ona vrlo sporo troši, a još ju je teže potrošiti ako je imate mrvicu previše. No, preparativna kozmetika se jako brzo troši jer ju ipak koristim svaki dan. 


Balea Creme Seife Milch & Honig - solidan sapun koji nije preskup (ovu bocu možete kupiti za oko 10 kuna, dok je refill 9 kn). Nije mi isušio ruke i dobro ih čisti, što su zapravo jedine karakteristike koje su mi bitne kod sapuna. Miris je također blag i ugodan.


Balea Mango Mambo Dusche - gel za tuširanje fenomenalnog mirisa. Jako je intenzivan kada se tuširate, ali brzo nestane s kože. Cijena mu je oko 8 kuna za 250 ml. Jedina mana je što mi je isušio kožu pa ga ne bih preporučila ako imate ionako već suhu kožu.


Treaclemoon the raspberry kiss gel za tuširanje - savršeni miris maline koji osjećate lagano i nakon tuširanja. Nije mi isušio kožu niti mi je izazvao ikakve probleme. Cijena mu je oko 40 kuna za 500 ml koje su mi trajale čitavu vječnost jer se jako sporo troši. Minus je popis sastojaka među kojima se nalaze i potencijalni kancerogeni.


Garnier body Intensive 7 days Ultra- Softening Lotion (Mango) - losion za tijelo koji se ekspresno brzo upija pa mi je taman za ljeto. Ne ostavlja mastan film na koži i ne lijepi se. Nije jako hranjiv, ali je dobar za svaki dan kada vam ne treba neka posebna njega. Jedino mi se nije svidio miris koji je dosta neobičan.


Garnier mineral Invisible anti perspirant - najdraži dezić, kao što vam već rekla u new in-u. Nažalost, ova verzija više nije dostupna, već sada ima novija s novim mirisom. Moram priznati da sam se na prvu prepala, no i nova verzija je odlična! Štiti od neugodnih mirisa cijeli dan, ne izaziva iritacije. Sadrži nažalost aluminij, ali meni samo takvi dezići djeluju.


Balea Aqua Serum - najpoznatiji Balein proivzod, rekla bih. Koristim ga onda kada ne želim mastiti kožu, već ju samo malo zagladiti i nahraniti. Odličan mi je prije hidratantne kreme jer mi sakrije ljuskice oko nosa i sl. Tekstura mu je malo ljepljiva, no to nije velik problem. Miris jako osvježava i zato ovaj serum volim koristiti nakon čišćenja lica.


Nivea Soft - univerzalna krema koju koristim kao svakodnevnu kremu za lice, ispod tekuće podloge i na taj način mi funkcionira. Cijena joj je mala u odnosu na druge kreme za lice koje imaju sličan popis sastojaka pa kupujem ovu jeftiniju varijantu koja je u biti ista. Još nisam našla kremu za lice koja je pristupačne cijene i nije komedogena, ne sadrži alkohol i da je pogodna za mješovitu kožu. Ako imate kakav prijedlog, javite mi. :)

Sviđa li vam se nova vrsta postova? Želite li još ovakvih mini-recenzija? Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? :)



2 komentara

  1. Do sad me ništa nikad od preparative nije onako istinski oduševilo, osim Balea aqua seruma. Ništa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mene zapravo ništa osim ovog dezića, ali nova verzija mi ipak nije tako dobra kao stara :(
      A preparativa inače je beskrajna potraga za optimalnim proizvodom, kao npr za dobrom kremom za lice haha.

      Izbriši