Pokreće Blogger.

Recenzija - Essence better than gel nails top sealer high gloss

Davno sam vam obećala recenziju ovog proizvoda, mislim da je krajnje vrijeme da ispunim svoje obećanje. Radi se o Essenceovom nadlaku - better than gel nails top sealer high gloss (nadalje BTGN). 

Što kaže Essence?
 "završni korak: top sealer high gloss nadlak! završni učvrščivač za savršene nokte sa gel izgledom. inovacija – specijalna studio formula učvršćuje slojeve laka za nokte i pruža visoki sjajan gel završetak"


Lak dolazi u crnoj bočici, sadrži 10 ml proivoda koje trebate iskoristiti u roku od 24 mjeseca. Cijena mu je 21,90 kuna.
Prvo što mi se na ovom nadlaku sviđa je što mi osuši lak u trenu bez da ga zapacka, napravi crte ili nešto drugo. Čak i kada prije spavanja lakiram nokte, više nemam one otiske plahte po njima kada se probudim. :D Dosta je "gust" i daje sjaj noktu/laku koji nije baš sad pretjeran, ali je u redu. Nadlak koristim kada radim neki nail art ili kada nosim crveni lak (koji mi se inače oljušti isti dan). Do sada nisam imala s njime problema u vezi razmazivanja crteža po noktima (osim ako ne pustite da se osuši dovoljno lak na koji ćete nanijeti nadlak).
Što se tiče produživanja trajnosti laka/manikure, mislim da će vam slike dovoljno reći.



Gornja slika - 1.dan, donja slika - 7.dan. Lak mi se samo mrvicu pri vrhovima skinuo, što je izvanredno obzirom da se radi o crvenom laku s kojim mi se to dogodi inače isti dan kada nalakiram nokte (ne znam zašto, ali tako mi je sa svakim crvenim). Izdržat će i pranje suđa i obavljanje ostalih kućanskih i drugih poslova. Mene je osvojio, makar nisam ljubitelj nadlakova. Skratit će sušenje, produžiti trajnost i pružiti lijepi sjaj vašim noktima. 
Omjer cijene i kvalitete je izvrstan i dajem ocjenu 5+.

Jeste li isprobale ovaj nadlak? Koristite li ih inače? :)

4 komentara

  1. Zgodno :). Baš sam tražila neki nadlak

    OdgovoriIzbriši
  2. O koliko sam slušala i čitala o ovome nadlaku. :D Sigurno sam godinu dana odbijala popustit hypeu i kad sam popustila. Ljubav na prvo korištenje, smatram ga čudom od essencea :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto bilo tako, a kada sam ga probala - ljubav ♡
      Sad mislim kupit onaj novi gel nail polish nadlak, čini mi se da bi mogao biti još bolji od ovoga prema iskustvima kolegica (ako je to uopće moguće i potrebno) :D

      Izbriši