Pokreće Blogger.

NOTD #8 - Essie Merry Mani Monday Challenge - Skandinavian Style - Christmas Special

Ovotjedna tema Essie izazova je Skandinavian Style. Odlučila sam se za naizgled jednostavan nail art, skandinavski uzorak.

Kažem naizgled jednostavno, jer je zapravo dosta teško napraviti precizne crte, a posebno ako vam je lak brzosušeći i ne dopušta vam pogreške. Unatoč tome, uspjela sam više-manje u svojoj namjeri. Posao mi je dosta olakšao Essenceov tip painter, lak s jako tankim kistom namijenjen crtkanju.

Za ovaj nail art koristila sam:
- Manhattan - Pro shine base coat
- Essie - Bahama mama
- Essie - Jiggle High Jiggle Low
- Essence white tip painter
- Essence - 199 Wild White Ways
- Essence dotting tool

Prvo sam nanijela jedan sloj baznog laka te pričekala da se osuši. Nakon toga sam na sve nokte osim palca i prstenjaka nanijela dva sloja Bahame mame, a na ta dva preostala Jiggle High Jiggle Low. Na kažiprst i mali prst sam tip painterom povukla bijele crte, a točkalicom napravila točke. Isto sam učinila i na srednjem prstu, samo što sam umjesto bijelog laka koristila zlatni Essie.



Kako vam se sviđa rezultat? Hoćete li isprobati ovako nešto za Božić? Što mislite dosad o Essie izazovu? :)

Nema komentara