Pokreće Blogger.

Recenzija - Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 Foundation

Znate ono kad izađe svako malo neki novi puder i morate ga isprobati? Ali kad vas netko pita koji je najbolji uvijek odgovarate jedno te isto. Tako je meni s ovim puderom. Uvijek mu se rado vratim i sada ću vam objasniti zašto.

Radi se o Max Factor Facefinity tekućoj podlozi koja je 3 u 1 odnosno ima funkciju primera, tekuće podloge i korektora. Princip je vrlo jednostavan, prvo nanesete jedan tanki sloj koji ima funkciju primera, nakon što se osuši nanesete drugi sloj (debljinu sloja prilagodite svojim željama i potrebama) te opet pričekate da se osuši i onda ga stavljate na mjesta na koja inače nanosite korektor. Isprobala sam i taj postupak i funkcionira, ali ga ne bih preporučila za svakodnevnu rutinu već za neke malo važnije prigode. Isto tako, kao korektor i nije baš najbolji ali ako imate manje nepravilnosti, prekrit će ih.



Kao što vidite na slici, ambalaža je vrlo elegantna i jako mi se sviđa njen dizajn koji podsjeća na high end proizvode. Bočica je staklena, a čep plastični (dosta se brzo zaprlja nažalost). Doziranje je vrlo lagano zato što proizvod ima pumpicu, možete istisnuti proizvoda upravo koliko vama odgovara. Također, zapakiran je u prozirnu foliju tako da možete biti sigurni da proizvod nije otvaran, što je meni ogroman plus i mislim da bi ovo svi trebali uvesti za svu dekorativnu kozmetiku. Jedini minus je što je proizvod nemoguće iskoristiti do kraja pomoću pumpice već ćete ga pri kraju morati vaditi špatulicom ili nečime drugim, no meni ne smeta.
Kada sam ovu podlogu prvi put kupovala, kupila sam nijansu beige 55, a ovaj put sam kupila nude 47 (u biti nenamjerno jer sam mislila da sam i prvi put kupila istu).
Swatchevi:



Lijevo je nude 47, desno beige 55. Nude 47 bi trebala biti najsvijetlija nijansa, no rekla bih da su podjednako svijetle, samo što mi je nude između neutralnog i žutog, a beige 55 više roza. U svakom slučaju, teže neutralnom podtonu tako da su mi obje odgovarale.
Podloga se lako nanosi i blenda i imate dovoljno vremena za blendanje dok se ne fiksira. Kada se fiksira, ne mrda više i to jako dugo. Finish pudera je mat, što mi odgovara. Preporučila bih ga curama mješovite do masne kože (naravno i normalne), jer ovaj puder dobro matira ali ne isušuje. Osobama suhe kože ga ne bih preporučila jer ipak ističe suhe dijelove tako da ćete, ako imate mješovitu kožu, lice morati hidratizirati prije nanošenja. Nije težak na licu, zapravo imam osjećaj kao da nemam ništa na licu. :)


Za kraj evo jedne usporedbe. Na prvoj slici nemam na licu ništa (vidi se haha), na drugoj imam jedan sloj nijanse nude 47, a na trećoj sam se do kraja našminkala. Trajnost podloge je odlična, zapravo se ne skida dok ju vi sami ne odlučite skinuti. Nos mi se zasjaji nakon jedno 6-8 sati, a s drugim puderima nakon 3-4. Sama podloga je dosta gusta i omogućuje srednje do jako prekrivanje. Može se nadograditi.
Cijena za 30 ml proizvoda je oko 100 kuna, no često ga možete pronaći na akciji. Dostupan je u svim drogerijama koje drže Max Factor (Muller, bipa, dm, Kozmo).
Ocjena 5+

Kako vam se čini ova podloga? Volite li više mat ili dewy izgled kože? :)



4 komentara

  1. U potrazi sam za novim tecnim puderom. Volim ovakve postove jer sve pokazete a volim kupovati na provereno. Odlican je. Usput, ko zeli moze pogledati moj blog, nije vezan samo za beauty teme vec od svega po malo http://teaaab.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Danas sam ga kupila u Mulleru. Zajedno u paketu sa RT spuzvicom za samo 75kn.
    Nijansa je beige 55..
    Jako sam svjetla i bojala sam se da ce mi biti pretamna ali kad vidim usporedbu sa nude 47.. mislim da ce biti ok

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je 55 bolje odgovarao pa se nadam da je na kraju funkcioniralo :)

      Izbriši