Pokreće Blogger.

NOTD #4 - Halloween special

Sutra je Halloween pa sam odlučila napraviti nail art koji je prikladan za taj događaj. Možete mašti pustiti na volju, no ja sam se odlučila za jednostavan i rekla bih "klasičan" halloween nail art.

Proizvodi koje sam koristila su:
- Manhattan Pro shine basecoat
- Essence colour&go 144 black is black
- Essence colour&go 199 wild white ways
- Golden Rose Fantastic color 178 (neon narančasta)
- L'Oreal Color riche top coat matte
- Essence dotting tool
- kist za vodene bojice vel. 2

Najprije sam nanijela jedan sloj baznog laka na nokte. Nakon toga sam na sve nokte, osim na prstenjak, nanijela dva sloja crnog laka koji sam, nakon što se osušio, matirala L'Orealovim top coatom. Nanijela sam dva sloja Golden Rose laka na prstenjak. Na palac i srednji prst nacrtala sam paukovu mrežu, prostoručno s kistom. Bilo bi bolje ako imate što tanji kist, meni je ovaj bio malo prevelik pa mi nije ispalo precizno koliko sam htjela. Na kažiprst i mali prst nacrtala sam duhove (koji su mi baš slatki) kistom, a oči sam napravila dotting toolom. Na prstenjak sam nacrtala "lice" izrezbarene halloween bundeve.
Najteže od cijele manikure je zapravo crtanje paukove mreže te vam preporučam da je radite s još tanjim kistom (ili onim Essence-ovim tip painterima).
Nadam se da vam se sviđa manikura i da ćete je možda isprobati. :)







Slavite li halloween? Hoćete li si raditi posebnu manikuru? :)

Nema komentara