Pokreće Blogger.

NOTD #3

Danas ću vam pokazati još jedan nail art koji je vrlo jednostavan. Ovo je izvrstan način da prekrijete lak koji je oštećen na vrhovima noktiju.

Proizvodi koje sam koristila su:
- Manhattan Pro shine basecoat
- Essence 140 go bold!
- Essence 144 black is black
- L'Oreal Color riche top coat matte

Nanijela sam jedan sloj baznog laka. Kada se osušio sam nanijela dva sloja go bold, prekrasne zlatne shimmer nijanse. Na njega sam nanijela crni lak prostoručno tako da je na bazi nokta ostao vidljiv zlatni lak i malo sa strane (trebao bi biti kao polukrug). Na taj dio koji sam prelakirala crnim lakom nanijela sam jedan sloj matirajućeg top coata koji mi je odličan i često ga koristim po zimi/jeseni u crno- zlatnim kombinacijama. Vi naravno možete koristiti druge kombinacije boja, no meni je ova odlična za neki večernji izlazak, posebno u hladnijim mjesecima koji slijede :)
Ovako možete i reciklirati lak koji ima tipwear tako da ga prekrijete nekim drugim :D



Evo slikice da si možete predočiti kako bi to trebalo izgledati:
(napomena* ovo je slikano treći dan nakon nanošenja)

Kako se vama sviđa kombinacija zlatne i crne? Biste li ovo nosili na večernji izlazak? :)

Nema komentara