Pokreće Blogger.

Recenzija - Balea professional MORE BLOND šampon i regenerator

Dobar dan dragi moji! :)
Danas ću vam predstaviti jedan šampon i regenerator koji sam kupila prije jedno mjesec dana.
Radi se o Baleinom šamponu, vama već sigurno dobro poznate dm-ove marke. Oba proizvoda su iz MORE BLOND linije te služe posvijetljivanju kose uz pomoć kamilice i limuna. Ne sadrže hidrogen. Iz iste linije postoji i sprej za posvijetljivanje, no njega nisam kupila. Cijena šampona i regeneratora je oko 18 kuna.


Na slici možete vidjeti šampon (lijevo) i regenerator (desno). Dolaze u ovakvim tubicama, šampon od 250 ml, regenerator od 200 ml. Pakiranje mi se osobno ne sviđa, više volim kada su u bocama. No, lako se istiskuje iz obje tubice, te je praktično kad ste pod tušem s mokrim rukama.
Krenut ću od šampona. Evo slika sastava:

 Šampon ne sadrži silikone, što je za mene dobro jer se trudim koristiti proizvode bez tog sastojka.
Pjeni se pri uporabi, ali ne previše. Svaki put kada operem kosu njime, imam osjećaj da je slamnata. Ne mogu točno reći je li proizvod isušuje, jer mi se kosa sad na moru dosta isušila od sunca i soli. No ipak mislim da je i on tome doprinio. Što se tiče efetka posvijetljivanja, minimalan je. Imam tamnoplavu farbanu kosu, no primjećujem ipak male razlike. Ako ništa, bar ističe plave pigmente. Uz ovaj šampon morat ćete koristiti regenerator kako biste nahranili kosu te je lakše raščesljali.

Sljedeći je na redu regenerator. Evo i njegovog sastava:


Regenerator također ne sadrži silikone. Konzistencije je kao i svaki drugi. Žute je boje. Po mome mišljenju, ne hrani dovoljno dobro kosu i ne pomaže previše pri raščešljavanju Bolje je nego sa samim šamponom, ali ne puno bolje.
Oba proizvoda imaju prilično neprirodan miris. Omjer cijene i kvalitete je u redu, no mislim da se za te novce može naći i bolji proizvod (no vjerojatno ne u funkciji posvijetljivanja). Možda je samo na mojoj kosi takav, tako da nekome možda i odlično odgovara. Sveukupno bih ga ocijenila s 3/5 za jedan drogerijski proizvod.
Jeste li vi isprobali jedan od ovih proizvoda? Kakva su vaša iskustva? :)

Broj komentara: 5

  1. kupila sam šampon i koristila ga jedanput i vec vidim malu razliku.imam sfvijetlo smedu kosu sa pokojim prirodnim plavim pramenovima.meni nije isusilo nista ;)
    cula sam da obicno nakon treceg pranja ljudi vec vide rezultate tako da jedva cekam,pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što se netko javio sa svojim dojmom o proizvodu :). Svi imamo drukčiju kosu koja drukčije reagira na proizvode. Ovo je prvi Balein šampon koji mi nije odgovarao, ali mi je drago što Vama odgovara :D

      Izbriši
  2. nisam ni znala da to imaju u svojoj ponudi, a budući da imam plave pramenove, baš ću isprobati ovaj dvojac :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ja ne bih na tvom mjestu. :/ Bolje je mozda da provjeris recenzije John Frieda proizvoda, znam da i on ima slicnu liniju, a ove ti ne bih preporucila jer nimalo ne njeguju :/

      Izbriši
    2. Hvala na preporuci. Onda preskacem :)

      Izbriši